Bruker123kar
Forumet er livet
er dere våkne nå..
eg går nattskift.. Rolig drift, så då blir det å henga her:P
eg går nattskift.. Rolig drift, så då blir det å henga her:P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
skolearbeid[:'(]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Får ikke sove, har en febersyk gutt å da klarer jeg ikke slappe av...første gang han har så høy feber som 39,5-40. Sjekker han hele tiden om han har det bra. Så har jeg i tillegg en hyper liten jente i magen (som ikke vil sove nå, men bare sparke å styre på), bekkensmerter osv.
ORIGINAL: lykkeligmamman
Får ikke sove, har en febersyk gutt å da klarer jeg ikke slappe av...første gang han har så høy feber som 39,5-40. Sjekker han hele tiden om han har det bra. Så har jeg i tillegg en hyper liten jente i magen (som ikke vil sove nå, men bare sparke å styre på), bekkensmerter osv.
stakkar[:(]
ORIGINAL: ~Mirabell~
på jobb[:)]
God bedring til gutten din Mars09ogJanuar2011, kjedelig når de små skal være syke[&o]
ORIGINAL: lille bie
sitter her med masse kynnera. vonde er dei og.
går vel snart øve[:D]
ORIGINAL: MorStine
La meg 11, våknet 12 av helt grusomme magesmerter.. Gikk med de i 2 timer. De har roet seg litt nå, men ikke nok til at jeg kan slappe av og sove. Var så vondt at jeg spydde..
Og jeg som skulle sove GODT i natt fordi mannen skulle stå opp med Helene i morgen.. Typisk..
ORIGINAL: lille bie
sitter her med masse kynnera. vonde er dei og.
går vel snart øve[:D]
Spennande, du tror ikke det er mer enn kynnere eller?[:)] Men er nok best babyen holder seg i magen noen uker til ser jeg[:)]
La meg 11, våknet 12 av helt grusomme magesmerter.. Gikk med de i 2 timer. De har roet seg litt nå, men ikke nok til at jeg kan slappe av og sove. Var så vondt at jeg spydde..
Og jeg som skulle sove GODT i natt fordi mannen skulle stå opp med Helene i morgen.. Typisk..
Offda! Hørtes ikke noe godt ut, vet du hva det er?
God bedring[:)]
ORIGINAL: *Hønemamma*
Jeg er våken fordi jeg blir jo vekket hver gang jeg får en rie!
Haha[8D]