Hvorfor skal det være så rosenrødt å være gravid?

For ikke å snakke om hvor koselig det er å ikke finne klær i skapet som passer lengre. Og hvor dyrt det er for gravidklær som en bare bruker i noen måneder. Gleder meg til ungen er ute og jeg kanskje passer inn i buksene mine igjen.:D For nå sitter jeg med tre bukser som blir brukt hele tiden, en stretchjeans, en joggebukse og en leggings. Gleder meg virkelig til vinteren her :(
Og så er buksene (selv om de er få) ikke komfortable selv om de er gravidbukser. Syns det strammer selv om omtrent ramler av når jeg reiser meg :(
Gjett om jeg tar meg flott ut på kveldene når jeg bukse- og truseløs, siden alt strammer mest da. Godt vi har lite besøk.. ;)
 
Og så er buksene (selv om de er få) ikke komfortable selv om de er gravidbukser. Syns det strammer selv om omtrent ramler av når jeg reiser meg :(
Gjett om jeg tar meg flott ut på kveldene når jeg bukse- og truseløs, siden alt strammer mest da. Godt vi har lite besøk.. ;)

*Fniis* :p Håper det ikkje kjem små loddselgere ellerno' på døra di i næraste framtid.. ;)
Kjenner meg godt igjen i det med at alt strammer, hadde sikkert stjelt mannen sine stooore t-skjorter hvis dei ikkje hadde stramma i halsen...
 
Og så er buksene (selv om de er få) ikke komfortable selv om de er gravidbukser. Syns det strammer selv om omtrent ramler av når jeg reiser meg :(
Gjett om jeg tar meg flott ut på kveldene når jeg bukse- og truseløs, siden alt strammer mest da. Godt vi har lite besøk.. ;)
Går som regel rundt i den fine røde pysjbuksen min her. Den er komfortabel og den strammer ikke. :) Tar lengre tid å komme seg ut døra da en hele tiden må bytte bukse da, hehe.
 
Jeg opplever innimellom en veldig smerte i magen, det er en konstant smerte som blir verre hvis jeg beveger meg. Og den varer i 10-15 min:( er det noen som har opplevd det samme? Eller forslag til hva det kan være?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Akuratt no e eg dritt lei av å være gravid. Vann i kroppen. Jævla isjas nerver som klemmer, gjør vondt å gå og ser ut som en gammal feit vaggende dame når eg går. Ungen presser inni magen å det e veldig ubehagelig, pluss bekkenet som presser. Aaaarh.. fingre og hender som sovner hele tiden. Magen som gjør det vanskelig å bøye seg for å ta på skoene. Tung pustet. Luft i magen.. ååååårh!!!! Unnskyld men eg e såå lei noo...
 
Eg er så lei av å plutselig bli anpusten sjølv om eg ligg på sofan...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg opplever innimellom en veldig smerte i magen, det er en konstant smerte som blir verre hvis jeg beveger meg. Og den varer i 10-15 min:( er det noen som har opplevd det samme? Eller forslag til hva det kan være?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg har hatt noe av det samme. Ekstreme smerter og konstante som varte mellom 10min-3timer. Har bare hatt det 3 ganger men aner ikke hva det er desverre.
 
Jeg har hatt noe av det samme. Ekstreme smerter og konstante som varte mellom 10min-3timer. Har bare hatt det 3 ganger men aner ikke hva det er desverre.

Jeg har spurt jordmor også, men hun kunne ikke forklare helt hva det er, siden det skjer jo veldig mye inni magen når babyen vokser og sånt. Men jeg føler ikke at det er no farlig smerte, det bare gjør innmari vondt! Og det er ikke no mønster om når det kommer. Nå er det sikkert en mnd siden sist jeg hadde det. Merkelige greier!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg har spurt jordmor også, men hun kunne ikke forklare helt hva det er, siden det skjer jo veldig mye inni magen når babyen vokser og sånt. Men jeg føler ikke at det er no farlig smerte, det bare gjør innmari vondt! Og det er ikke no mønster om når det kommer. Nå er det sikkert en mnd siden sist jeg hadde det. Merkelige greier!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Det er kjedelig å ikke vite. Er sikker på at det har vært bebisen som ville ut. Men prøver å bare puste og håper det går over.
 
Det er kjedelig å ikke vite. Er sikker på at det har vært bebisen som ville ut. Men prøver å bare puste og håper det går over.

Ja jeg prøver også å bare puste rolig å håpe at det går fort over. Føler noen ganger at det er starten på rier:p ikke at jeg vet hvordan det kjennes ut, men det går jo heldigvis over:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg opplever innimellom en veldig smerte i magen, det er en konstant smerte som blir verre hvis jeg beveger meg. Og den varer i 10-15 min:( er det noen som har opplevd det samme? Eller forslag til hva det kan være?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kynnere kanskje? Har hørt at dei kan vere ganske ubehagelige eit stykke ut i graviditeten. Har hatt noko liknande, ikkje direkte vondt men veldig ubehagelig, og då har magen blitt ganske stram. Varte i 5-10 min.. Hjalpt å puste roleg og djupt :)
 
Kynnere kanskje? Har hørt at dei kan vere ganske ubehagelige eit stykke ut i graviditeten. Har hatt noko liknande, ikkje direkte vondt men veldig ubehagelig, og då har magen blitt ganske stram. Varte i 5-10 min.. Hjalpt å puste roleg og djupt :)

Ja kanskje det er det. Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å puste rolig. Får prøve å puste litt dypt også:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Det er så mange vondter som dukker opp nå, kynnere og strekking av ligamenter og magemuskler, samt den forb**** bekkenløsningen. Og smerter fra fordøyelsen fordi bebis presser unna tarmer og innvoller.
Bekkenløsningen min ser ut til å bli helt ille, så jeg kommer meg visst ikke på årets venninnetur heller - som jeg har gledet meg til et år! Hulk! :(
 
Jeg er drittlei av å være gravid og vil bare spole frem til fødsel, jeg.
 
For meg har det vært et helvete å være gravid. Spesielt den siste tiden, mye smerter. Føler med svak, vil ha kroppen min tilbake.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp