Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? GRAVID❤️

8+5

Da har vi vært på nok en TUL❤️
Vis vedlegget 451043

Lille bamsemumsen hadde vokst som den skulle og var 1,97cm lang, med sterke hjerteslag. Helt etter planen❤️ vi så to armer, to bein, en rygg og hode❤️

Eneste bekymringen her er jo at den som sagt ligger litt høyt mot høyre, og dr. Lundring tok seg god tid. Han sjekket alt fra alle kanter, og konkluderte med at han trodde det skulle gå helt fint. Men for å være 100% sikker så må jeg inn på Ahus for å få flere øyer på saken. Men jeg stoler veldig på at Lundring at han kan dette godt.

Men er litt bekymret uansett. Men vi krysser alt vi har for at dette skal gå bra. Om det viser seg at den sitter for høyt, så er det ikke sikkert livmora tåler det og kan revne. Men vi krysser alt!!! :smiley-angelic001

Se på lille vennen vår:sad010
Vis vedlegget 451044
Ååååhh såååå vakkert gratulerer :Heartbigred :love7 :Heartbigred

See på lille bebisen a :love7 :love017 Detta SKAL gå bra, kjære du❤️ Flotters du har time på A-hus allerede imorgen:Heartred Masse lykke til imorgen❤️

8+5

Lille bamsemumsen hadde vokst som den skulle og var 1,97cm lang, med sterke hjerteslag. Helt etter planen❤️ vi så to armer, to bein, en rygg og hode❤️

Vis vedlegget 451054
Eneste bekymringen her er jo at den som sagt ligger litt høyt mot høyre, og dr. Lundring tok seg god tid. Han sjekket alt fra alle kanter, og konkluderte med at han trodde det skulle gå helt fint. Men for å være 100% sikker så må jeg inn på Ahus for å få flere øyer på saken. Men jeg stoler veldig på at Lundring kan dette godt.

Men er litt bekymret uansett. Men vi krysser alt vi har for at dette skal gå bra. Om det viser seg at den sitter for høyt, så er det ikke sikkert livmora tåler det og kan revne. Men vi krysser alt!!! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 451044
Det er fantastisk å se hvor velutviklet den er på tross av sine få cm. Så søt!

8+5

Vis vedlegget 451054
Eneste bekymringen her er jo at den som sagt ligger litt høyt mot høyre, og dr. Lundring tok seg god tid. Han sjekket alt fra alle kanter, og konkluderte med at han trodde det skulle gå helt fint. Men for å være 100% sikker så må jeg inn på Ahus for å få flere øyer på saken. Men jeg stoler veldig på at Lundring kan dette godt.

Vis vedlegget 451044
Å gurimalla for en søt liten bamsemums :Heartred Dette må jo bare gå hele veien:love7Krysser alt som krysses kan ❤️

Så glad på deres vegne :Heartred Lykke til på Ahus i dag, håper de konkluderer med det samme som Lundring: at det ikke ser ut til at det blir et problem :Heartred men godt med ekstra oppfølging!

Så glad for å se lille spire, og håper at timen i dag konkluderer med at dette går fint, for det skal det jo :Heartred

8+6

Da har vi vært på Ahus. Legen der konkluderte med at så lenge fosteret sitter i livmor, så spiller det ingen rolle om det sitter høyt, til høyre, til venstre osv. Så lenge den sitter i livmora, så er dette en helt normal graviditet :sad010
Nå er jeg så letta!! Så fikk bare beskjed om å puste med magen og nyte tiden❤️

Har allerede fått innkalling til første ordinære TUL og NIPT i januar og ordinær UL i februar.

Nå skal jeg ta siste julehandelen og siste julevasken i helga, deretter skal vi nyyyyte denne jula.

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne slutte på progesteron, men kommer til å ta de pillene som er igjen som er ca to uker igjen.
Albyl E kommer jeg til å fortsette med.

Herregud så letta vi er nå❤️

8+6

Da har vi vært på Ahus. Legen der konkluderte med at så lenge fosteret sitter i livmor, så spiller det ingen rolle om det sitter høyt, til høyre, til venstre osv. Så lenge den sitter i livmora, så er dette en helt normal graviditet :sad010
Nå er jeg så letta!! Så fikk bare beskjed om å puste med magen og nyte tiden❤️

Har allerede fått innkalling til første ordinære TUL og NIPT i januar og ordinær UL i februar.

Nå skal jeg ta siste julehandelen og siste julevasken i helga, deretter skal vi nyyyyte denne jula.

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne slutte på progesteron, men kommer til å ta de pillene som er igjen som er ca to uker igjen.
Albyl E kommer jeg til å fortsette med.

Herregud så letta vi er nå❤️
Den fineste julegaven å få :Heartred God jul til deg og dine :love7:Heartred

Back
Topp