Altså, jeg unner deg at dette skal gå bra så utrolig mye!Som jeg håper det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, jeg unner deg at dette skal gå bra så utrolig mye!Som jeg håper det!
Tusen takk! Kan nesten ikke tro det selvHelt fantastisk at du har blitt gravid! Gratulerer så mye!
Som jeg håper det!Det er dette barnet dere har ventet på
Tusen takk! Tror ikke jeg klarer å nyte helt før jeg får vært på tidlig ul og sett at den sitter der den skal, og at det er liv.For en glede å se dette!! Gratulerer sååå masse, denne skal sitte til termin!! nydelig stigning på testene dine, nyt å være gravid
Jeg har allerede fått TUL, da jeg har historie med exu. Legen min på Spesialistsenteret for kvinner ville ha meg raskt inn, men sent nok til at vi får hørt hjerte slå. Så det er allerede om 13 dager.Får ikke bedre testrekke enn det der! Når tenker du å dra på TUL?
Tusen takk endelig ja! Nå må den bare klore seg fastGratulerer så mye, endelig!
Altså, jeg kjenner jeg er mer nervøs i ditt svangerskap enn jeg har vært i mine egne (selv om jeg har mistet to ganger selv). Håper så innmari at den skal sitte for dere nå - det er så fortjent Veldig fin testrennet - snart får du dye stealer
Tusen takk! Å så hyggelig å høre. Jeg husker deg godtGratulerer så mye! Jeg har hatt slik håp om at du skulle bli gravid helt fra vi var i termingruppe sammen og vi begge mistet, har fulgt deg siden, og nå ble jeg så utrolig glad! Måtte felle noen gledestårer krysser det jeg kan for at dere skal komme i mål denne gang