Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? GRAVID❤️

For en glede å se dette!! Gratulerer sååå masse, denne skal sitte til termin!! :love017 :love017 nydelig stigning på testene dine, nyt å være gravid ❤️

For en glede å se dette!! Gratulerer sååå masse, denne skal sitte til termin!! :love017 :love017 nydelig stigning på testene dine, nyt å være gravid ❤️
Tusen takk! :sad010Tror ikke jeg klarer å nyte helt før jeg får vært på tidlig ul og sett at den sitter der den skal, og at det er liv.
Men dette er så herlig!!! Jeg er glad og redd på samme tid:Heartred

18 DPO (4+3)

IMG_3891.jpeg

IMG_3893.jpeg

Jeg er såååå vannvittig glad for at de fortsatt stiger. Og jeg har kjent på litt reel kvalme på vei hjem fra jobb:Heartred

Får ikke bedre testrekke enn det der! Når tenker du å dra på TUL?

Gratulerer så mye! Jeg har hatt slik håp om at du skulle bli gravid helt fra vi var i termingruppe sammen og vi begge mistet, har fulgt deg siden, og nå ble jeg så utrolig glad! Måtte felle noen gledestårer :love7 krysser det jeg kan for at dere skal komme i mål denne gang ❤️

Gratulerer så mye! Jeg har hatt slik håp om at du skulle bli gravid helt fra vi var i termingruppe sammen og vi begge mistet, har fulgt deg siden, og nå ble jeg så utrolig glad! Måtte felle noen gledestårer :love7 krysser det jeg kan for at dere skal komme i mål denne gang ❤️
Tusen takk! :Heartred Å så hyggelig å høre. Jeg husker deg godt:happy:
Hvordan har det gått med deg i ettertid?
Håper virkelig den sitter til målstreken denne gangen:smiley-angelic001

Back
Topp