Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

12+2

Ved tørk på dobesøk nå, så var det lys lys rosa på papiret. Dette skremmer meg litt kjenner jeg. Ingen smerter eller noe…

Veldig glad det er ultralyd i dag :sad010

Håper å våkne til null rosa eller rødt på papiret når jeg står opp….
Håper det bare var samme uskyldige “blødning» som jeg fortalte om over. Sjansen for spontanabort så sent er heldigvis veldig liten, så oddsen er på din side ❤️ Lykke til i dag! Krysser fingrene.

12+2 og tidlig ultralyd

Alt så tipp topp ut❤️ vi er så lykkelige.
Ikke kommet mer lys rosa utflod og jordmor så ingen blødning.

En veldig aktiv liten krabat. Som nektet å vise frem kjønnet sitt:joyful: men alt av organer og kropp var som det skulle❤️
Og terminen blir 29.juli. Akkurat som mens termin har sagt.

For en herlig følelse:sad010
IMG_4475.jpeg

12+2 og tidlig ultralyd

En veldig aktiv liten krabat. Som nektet å vise frem kjønnet sitt:joyful: men alt av organer og kropp var som det skulle❤️

For en herlig følelse:sad010Vis vedlegget 452567
Fantastisk!!!!

12+2 og tidlig ultralyd

For en herlig følelse:sad010Vis vedlegget 452567
Nå går det bra ❤️❤️ Gratulerer!!

12+4

Snakket med sjefen min i dag, for skal egentlig begynne å jobbe igjen til uka.
Men de har snakket sammen, og pga min forhistorie med SA og EXU og lang tid med prøving, så ville de ikke ha meg tilbake i jobb før etter permisjon. Grunnen er at de ikke klarer å tilrettelegge slik at jeg unngår tunge løft, smuss, varme, støy, mye sterke vaskemidler og stress.

Så da må jeg få jordmor til å skrive søknad på svangerskapspenger i morgen. Veldig rart å ikke skulle på jobb før etter babyen er kommet til verden. Hva skal jeg finne på så lenge da? :hilarious:

Men kjenner det er riktig også. For jeg har vært litt nervøs for den tunge jobben jeg har. Men jeg forventa ikke at de skulle høre så godt på hva jeg ville unngå i dette svangerskapet.

Så bra at du får svangerskapspenger. Jeg fikk 80% svangerskapspenger fra uke 20 eller noe sånt og helt til perm! (jeg er elektriker):) Jeg dro innom jobb og hjalp med å ta telefoner og sånt. Jeg tok også litt kurs og slikt på nett. Var koselig å vagle meg inn på kontoret klokka 10 for så å hente meg en kopp kakao og sette meg ned på et ledig kontor og bare ta det helt roooolig :hilarious:

Hadde null dårlig samvittighet, for det er jo bare en kort periode av livet :) Og du gjør jo allerede det aller viktigste du noen gang skal gjøre - lager et nytt liv!

Tips til hva du kan gjøre er å strikke hvis du liker det, sove, lage mat og fryse ned (gull i barseltiden!! Anbefales) og etterhvert vaske og sortere babyklær :love7

Så bra at du får svangerskapspenger. Jeg fikk 80% svangerskapspenger fra uke 20 eller noe sånt og helt til perm! (jeg er elektriker):) Jeg dro innom jobb og hjalp med å ta telefoner og sånt. Jeg tok også litt kurs og slikt på nett. Var koselig å vagle meg inn på kontoret klokka 10 for så å hente meg en kopp kakao og sette meg ned på et ledig kontor og bare ta det helt roooolig :hilarious:

Hadde null dårlig samvittighet, for det er jo bare en kort periode av livet :) Og du gjør jo allerede det aller viktigste du noen gang skal gjøre - lager et nytt liv!

Tips til hva du kan gjøre er å strikke hvis du liker det, sove, lage mat og fryse ned (gull i barseltiden!! Anbefales) og etterhvert vaske og sortere babyklær :love7
Takk for tips :joyful: jeg elsker å strikke, men sliter litt med smerter i fingrene om jeg strikker for mye. Men jeg elsker jo å lese, gå turer, pusle med kattene våre, rydde og vaske (i know:hilarious:), og så må vi fikse barnerom. Så jeg har nok litt å pusle med i tiden fremover❤️

12+4

Snakket med sjefen min i dag, for skal egentlig begynne å jobbe igjen til uka.
Men de har snakket sammen, og pga min forhistorie med SA og EXU og lang tid med prøving, så ville de ikke ha meg tilbake i jobb før etter permisjon. Grunnen er at de ikke klarer å tilrettelegge slik at jeg unngår tunge løft, smuss, varme, støy, mye sterke vaskemidler og stress.

Så da må jeg få jordmor til å skrive søknad på svangerskapspenger i morgen. Veldig rart å ikke skulle på jobb før etter babyen er kommet til verden. Hva skal jeg finne på så lenge da? :hilarious:

Men kjenner det er riktig også. For jeg har vært litt nervøs for den tunge jobben jeg har. Men jeg forventa ikke at de skulle høre så godt på hva jeg ville unngå i dette svangerskapet.
Snart 2.trimester! :Heartred

Hvis du er i god form kan du trene, lage deilig og sunn mat, bake fryseren full av godsaker osv. Men forstår at det kan bli hardt å gå så lenge hjemme også.

Snart 2.trimester! :Heartred

Hvis du er i god form kan du trene, lage deilig og sunn mat, bake fryseren full av godsaker osv. Men forstår at det kan bli hardt å gå så lenge hjemme også.
Ja! Hvor blir tiden av? :nailbiting:❤️

Det er gode tips❤️
Jeg kommer nok til å titte innom jobben når skiftet mitt jobber dag en gang i blandt. Bare for å opprettholde litt av det sosiale også. Men tiden flyr nok av sted uansett om man er på jobb eller ei tenker jeg.

Så godt du møter forståelsesfull sjef og du får muligheten til å prioritere svangerskapet! :Heartred

Back
Topp