Hvorfor oppe så seint?

dolly duck

Elsker forumet
selv burde jeg komt meg i seng for lenge si [:-] men er liksom ikke helt trett[:)]

jeg er trøtt.. Kasta opp i hele natt, ble litt bedre på ettermiddagen, klarte å spise middag (hadde klart ett knekkebrød tidligere i dag) Men nå er jeg kvalm igjen[&:][:'(] pokker altså. håper jeg slipper unna oppkast i natt!

jeg skal ta toget kl 5.20 for å hente en papegøye. [:)] så har litt og gjøre før det. har 13 timer på toget så kan sove der. [:-]

1mnd og 3 uker gammel baby som er lys våken[8D]

Pugger formler til finans og økonomistyring-eksamen i morgen. [&o]

for gubben va ute på revejakt, syns det er kjedelig å køye alene og eg har bihulebetennelse, så eg har ingen hast med å legga med ned, for då blir eg så tett[8D]

Sykemeldt og ser SATC:) Sitter oppe litt utover natten, slik at jeg kan sove lengre på morgenen - da jeg er så "morgensyk".p

Jeg pakker julegaver og lager julekort... og skal helst få sendt mest mulig i morgen... det er bare en dag etter fristen, så jeg håper det går greit :-)

fordi jeg sov til 16-17 tia i dag... er syk men føler for å være litt oppe og ha en annen stilling enn i senga selv om jeg er kjempe trøtt..

sambo er borte i natt, så da sitter jeg oppe til jeg blir veeeeldig trøtt å så kan jeg gå å legge meg[:D] er ikke lenge til nå kjenner jeg[;)]

Opp fordi æ ikke visste ka klokka va før nu [:D][8D]

Jaja, natta alle i hoop! [:D][:D]

Har vært på kafè med noen venniner, så har jeg ordnet klær klar til imorgen, og matpakke.. Så nå bare surrer jeg litt på nett før jeg legger meg [;)]

Jeg knasker litt heavyere smertestillende enn jeg er vant til nå for tiden pga betennelse i nakken, så jeg slumrer litt hele dagen.. [8D]
Tok bare halv dose nå til kvelden, så nå håper jeg at jeg klarer å være litt våken! [:-]

La meg halv 10..men lillejenta i magen holder meg våken..pluss at nå ble jeg sulten..så da var det bare å stå opp og spise..

Steker medisterkaker[:D]

chatter med samboeren/xsamboeren som er på jobb i korea [:)]

Back
Topp