Hvorfor logges jeg plutselig ut HELE tiden?

Det må være noe nytt som har skjedd, for jeg må det samme :-/
Har lageret brukernavnet og passordet så jeg slipper heldighvis å fylle inn alt hver gang.
 
Hei

Dersom dere har krysset av for Husk meg i innloggingsboksen, og ikke klikket på logg ut  før dere lukker nettleseren, så skal dere være pålogget igjen når dere åpner nettleseren på ny. Innenfor et år... :-)

Om dette ikke virker så der det minst en mulighet som ikke vi i Babyverden kan styre, og det er om deres lokale nettleser er satt til ikke å lagre Cookies. Dersom dette og er ok, så ber vi om følgende informasjon fra dere:

Via en epost på  

support@babyverden.no

1. Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

2. Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Takk for hjelpa !

 


IT-Sandviks skrev:
Hei

Dersom dere har krysset av for Husk meg i innloggingsboksen, og ikke klikket på logg ut  før dere lukker nettleseren, så skal dere være pålogget igjen når dere åpner nettleseren på ny. Innenfor et år... :-)

Om dette ikke virker så der det minst en mulighet som ikke vi i Babyverden kan styre, og det er om deres lokale nettleser er satt til ikke å lagre Cookies. Dersom dette og er ok, så ber vi om følgende informasjon fra dere:

Via en epost på  

support@babyverden.no

1. Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

2. Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Takk for hjelpa !




Har jo selvfølgelig krysset av for "husk meg"! Dette skjer fra alle enheter jeg prøver, iPhone og iPad, samt PC (Windows Vista/Google). Handler ikke om Cookies heller, for det er kun her på Babyverden, og det skjedde veldig plutselig her om dagen.
 


Amorosa skrev:


IT-Sandviks skrev:
Hei

Dersom dere har krysset av for Husk meg i innloggingsboksen, og ikke klikket på logg ut  før dere lukker nettleseren, så skal dere være pålogget igjen når dere åpner nettleseren på ny. Innenfor et år... :-)

Om dette ikke virker så der det minst en mulighet som ikke vi i Babyverden kan styre, og det er om deres lokale nettleser er satt til ikke å lagre Cookies. Dersom dette og er ok, så ber vi om følgende informasjon fra dere:

Via en epost på  

support@babyverden.no

1. Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

2. Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Takk for hjelpa !




Har jo selvfølgelig krysset av for "husk meg"! Dette skjer fra alle enheter jeg prøver, iPhone og iPad, samt PC (Windows Vista/Google). Handler ikke om Cookies heller, for det er kun her på Babyverden, og det skjedde veldig plutselig her om dagen.


Samme her. Nettleseren husker passord alle andre steder, men ikke her, og jeg huker av for husk meg hver gang, i håp om at det skal gå.
 
ja det er dritt irriterende, jeg kom ikke inn på det brukernavnet jeg brukte, måtte bruke den andre...
 


*Rapunzel* skrev:
Samme her.. Har vært slik i noen dager nå.... Slitsomt!


sign!
 
Sliter med det samme. Trykker selvsagt på "husk meg" men det funker ikker. Funker alle andre steder, så problemet må ligge hos BV.
 


IT-Sandviks skrev:
Hei

Dersom dere har krysset av for Husk meg i innloggingsboksen, og ikke klikket på logg ut  før dere lukker nettleseren, så skal dere være pålogget igjen når dere åpner nettleseren på ny. Innenfor et år... :-)

Om dette ikke virker så der det minst en mulighet som ikke vi i Babyverden kan styre, og det er om deres lokale nettleser er satt til ikke å lagre Cookies. Dersom dette og er ok, så ber vi om følgende informasjon fra dere:

Via en epost på  

support@babyverden.no

1. Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?

2. Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Takk for hjelpa !


Har selvsagt krysset av, og har på lagring av cookies. Siden har også falt ut av LastPass-lagringen, og det i seg selv, skjer omtrent ALDRI med LastPass, min erfaring, bruker det i tre nettlesere og på tre ulike operativsystemer, har prødv i to ulike linux-systemer nå på dualboxen til gubben, men akkurat det samme skjer. 

Dvs, siden ligger i hvelvet mitt i lastpass som før, men muligheten for å direkte-logge inn med lastpass, er vekke på selve siden. 

 


Happygirl84 skrev:


*Rapunzel* skrev:
Samme her.. Har vært slik i noen dager nå.... Slitsomt!





 
Nå skjer det sånn hver tredje gang jeg oppdaterer, trenger ikke lukke nettleseren en gang....
Og "husk meg" funker IKKE!
 
Det skjer samme her og!
 
Har hatt det sammenproblemet siden igår på dagen:-(
 
Det er jo litt merkelig å skylde på brukerne da, når samtlige sier at det har fungert lenge og plutselig ikke virker lenger? Hvorfor skulle det plutselig skje med så mange, at instillinger på pc, telefon og nettbrett plutselig endret seg helt på samme tid...?
 
Sånn har jeg det også! Har vært innlogget alltid, men nå er jeg utlogget plutselig når jeg kommer tilbake til datamskinen...
 
Back
Topp