Hvorfor logges jeg plutselig ut HELE tiden?

Bimse

Glad i forumet
Noen som vet hvorfor jeg tidligere kunne være innlogget i dagesvis, mens jeg nå må logge inn hver skapte gang jeg skal inn på forumet? Slitsomt å logge inn om det var et kvarter siden sist kan du si ;) 


 
Vet ikke, men har vært det samme her siden jeg kom tilbake fra ferie
 
Det må jeg også..sånne problemer har BV hatt siden de gjorde om hele siden for 1,5 år siden..tydeligvis vanskelig å være problemfri!
 


Rebecca85 skrev:
Det må jeg også..sånne problemer har BV hatt siden de gjorde om hele siden for 1,5 år siden..tydeligvis vanskelig å være problemfri!



Yes, og er så sinnsykt lei!emoticon
 


Rebecca85 skrev:
Det må jeg også..sånne problemer har BV hatt siden de gjorde om hele siden for 1,5 år siden..tydeligvis vanskelig å være problemfri!


Jeg hadde det problemet i starten, men så ga det seg, og det har ikke vært sånn før nå i de siste  dagene. 

Det som er merkelig er at den lagres ikke i LastPass engang, og selv om jeg lagrer den manuelt i LastPass så kommer ikke innloggingen min opp når jeg trykker "Logg inn". Sendte mail til LastPass fordi jeg trodde feilen lå hos de, men de bare lo av hele siden til BV og ba meg ta det med de. 

 
Samme her.. Har vært slik i noen dager nå.... Slitsomt!
 
Å, godt å se det ikke bare er meg som må logge inn hele tida, trodde det var pcn min som var på bærtur, den tuller med mye rart.
Den har forøvrig også sluttet å markere leste tråder rosa, det skjedde samtidig som innloggingstullet startet.
 


FruLaz skrev:
Sliter med det samme! 


 


*Rapunzel* skrev:
Samme her.. Har vært slik i noen dager nå.... Slitsomt!


 
Hatt det sånn i noen dager her også...
 
sliter med det samme! har vart i flere dager nå.
 
Samme her, veldig irriterende! Særlig når det er så "mye" å skrive inn :p  Hadde vært så mye enklere å kunne logge inn med brukernavn istedenfor e-post!
 
Det er døds irriterende, værtfall når den ikke føler for å godta hverken passordet mitt eller de nye jeg bestiller to ganger etter hverander, så jeg må bestille nytt passord hver eeeeeneste gang.
 
Jeg sjekker med IT, folkens!

Aner ikke hva det kan være, men det skal ikke være sånn...

mvh
Karine
Sjefredaktør
 


Labbeliten skrev:
Noen som vet hvorfor jeg tidligere kunne være innlogget i dagesvis, mens jeg nå må logge inn hver skapte gang jeg skal inn på forumet? Slitsomt å logge inn om det var et kvarter siden sist kan du si ;) 




sign
 
Back
Topp