hvorfor lage......

Nøtteknekkern skrev:
Litt høy på "makt" eller,hehe??

Hva med å heller la alle bli med,og heller gi beskjed om at de som har null innlegg,iløpet av 1mnd,vil bli slettet.

(beklager å blande meg,men jeg syns dette var en dært barnslig)

Nøtteknekkern : En god idee. Da forskjellsbehandler man ihvertfall ingen, da har alle en mulighet, og velger selv om man vil bruke den eller ikke :) har dere gjort det slik inne hos dere ?

Frøken Lillan skrev:
Nøtteknekkern skrev:
Litt høy på "makt" eller,hehe??

Hva med å heller la alle bli med,og heller gi beskjed om at de som har null innlegg,iløpet av 1mnd,vil bli slettet.

(beklager å blande meg,men jeg syns dette var en dært barnslig)

Nøtteknekkern : En god idee. Da forskjellsbehandler man ihvertfall ingen, da har alle en mulighet, og velger selv om man vil bruke den eller ikke :) har dere gjort det slik inne hos dere ?

Jupps,det har vi.
Så da velger jo folk selv iallefall,så slipper folk i det minste å føle seg utenfor.
Vi har bedt alle om å registrer seg med nicket de har på bv,men noen nicke har det blitt,som vi ikke heeeelt drar kjennsel på.
Men,linken til forumet,er jo blitt delt via pm,og facebook gruppen våres,så det begrenser seg jo hvor mange "snikere" som får kommet med.

Kanskje dette er en bedre idee for desemberjentene også, det virker jo litt mere fair ?
Det blir kanskje litt mere jobb å måtte luke ut de som ikke er aktive på en stund, men da får man kanskje bedre trivsel (samt at man kan vel sette opp flere "admin" til jobben).

Frøken Lillan skrev:
Kanskje dette er en bedre idee for desemberjentene også, det virker jo litt mere fair ?
Det blir kanskje litt mere jobb å måtte luke ut de som ikke er aktive på en stund, men da får man kanskje bedre trivsel (samt at man kan vel sette opp flere "admin" til jobben).

Jupps ;))

hei

har nå lest alle 4 sidene med diskusjoner, og vet at d alltid er to sider av en sak, jeg ser saken som "de hemmelige forumdeltakterne" prøver og formidle og skjønner de, men det som er synd at de ikke ser den andre siden..

jeg leser ofte inne på bv, jeg skriver sjeldent dette for at noen allerede har lurt på det jeg lurer på, og har laget en tråd om det, og da får jeg svar på det jeg lurer på der...

og btw... det hemmelige forumet er på internett, alt kan hackes. så husk nettvettreglene..
jeg har profil på fb, men ingen bilder av tuppa finnes på internett...så vidt jeg vet.

[Lottis] skrev:
Det er lurt å høre begge sider av en sak før man gjør seg opp en mening - det kommer tydelig frem i dette tilfellet ihvertfall:)

Jo, men når folk blir holdt utenfor slik det var inntrykk for - så er det ikke akkurat rart det kommer reaksjoner ;)

-, skrev:
Jeg har heller ikke fått tilgang, jeg skriver ikke mange innlegg, men har god nytte av mange av trådene og finner svar i de.. hva er da vitsen med å lage en helt ny tråd med samme tema bare for å lage en tråd!?

Dere forsvarer dere med at alle desembermammaene skal få være med, men så kommer det kriterier for hvem som kan være med..da er det plutselig ikke det lenger.. Jeg syns det er dumt fordi såklart "mister" man en del nyttige tråder og informasjon man kunne fått ved at så mange har gått over til det andre forumet. OG hva er greia med å legge linken på facebook? De som har tilgang der burde da få tilgang på det lukkede forumet!? De fleste som dere får forespørsel fra har jo funnet linken der...

Latterlig hele greia! Og å sammenligne det med en røykegruppe er bare tull, ikke det samme i det hele tatt...

bra at det ikke bare var jeg som ikke fikk tilgang...
har ikke vært her på ett par dager,klarte ikke å logge inn.. men ser at diskusjonen har løpt løpsk =P

nei jenter, foreslår vi holder sammen og er aktiv her =) da får alle noe ut av d, så slipper man å føle seg utenfor =)

Wow for en heftig diskusjon dette har blitt.. Nå fikk jeg jo bekreftet mine fordommer mot baby/mamma forum, der intriger, drama og hetsing sprer seg som ild i tørt gress. Det var grunnen til at JEG har "sneket" og ikke har vært aktiv med innlegg før nå i det siste. Jeg trodde at denne gruppen holdt seg for god for slik. Desverre viser det seg å ikke være slik..
Synd at det må være slik, jeg for min del har ingen planer om å prøve å få tillatelse på det nye lukkede forumet av den grunn at jeg selv kom sent inn her som aktivt medlem, og syns at alle andre som kommer inn sent skal få like stor sjans til å delta som alle andre medler. Hadde ingen planer om å hive meg på diskusjonen her men klarte ikke helt å holde meg unna etter å ha lest alt dette emoticon

Må bare si til de som velger et lukket forum, at alt en skiver eller legger ut av bilder på nett er på ingen måte privat eller kun for de publikums øyne en skriver til. Alt er offentlig matreiale når det først blir postet onlineemoticon  

Jeg blir rett å slett lei meg jeg over dette hemmelige forum greiene.. Så koselig det var her inne for ikke så lenge siden.. Det at mann ikke kan få være på den hemmelige gruppen p.g.a at man ikke er aktiv nok er skikkelig dårlig gjort syns jeg.

Har vært medlem her leeenge før jeg ble gravid og er inne på bv mange ganger for dag. Det er greit det at jeg skriver lite. Men det er jo fordi jeg finner mange av svarene her inne fra dere herlige damene. Så aktiv er jeg selv om jeg skriver lite.

Nå blir det jo værre å finne svar på å få svar når alle skal være inne på et lukket forum..
Glad for at det finnes noen igjen her inne så man slipper å være ensom..

Er heller enig med Nøtteknekkeren og Frk. Lillian emoticon

Back
Topp