Tror nok ikke det handler om å stå for det man sier eller ei, det gjør vel de fleste uansett. Men noen ganger så lurer man på diverse saker som man ikke vil dele på et åpent forum, ihvertfall når du vet det er flere kjente som henger på BV og kanskje tar en titt innom i ny og ne. Jeg veit jo med meg selv at jeg har sniki litt på venner av meg som venter en liten en osv, tihi :)
Det er ihvertfall veldig hyggelig på den lukkede forumet (hemmelig forum er det ikke, for alle er velkomne hvis de er interessert i delta). Nå legger mange flere ut bilder, og tør dele litt mer av seg selv. GØY :)
men da lurer jeg på, visst alle er velkommne så kan jo alle som er her (på det åpne forumet) også være på det lukkede, og da er det jo de samme som ser det en skriver.....eller, er jeg helt på jordet nå!? :-P
Sånn jeg har forstått det er da alle Desemberjentene velkommen inn på det lukkede forumet!? Noe annet er jo litt stygt, har ikke fått med meg noen regler eller noen krav til de som skal være der. Men mulig noe har gått hus forbi meg der...
Men det jeg mente var andre snikere som hører til på andre terminmåneder. Jeg har 4 jenter jeg kjenner som også er inne på BV, og det er ikke alt jeg vil at de skal få med seg. Et så lite sted som jeg bor på, sprer nyheter o.l. seg som ild i tørt gress, he he :) Si for eksempel at jeg måtte til gynokolog da, og få noen til å sjekke "snusa" etter fødsel, også lurer jeg på noe i forbindelse med dette. Kunne aldri falt meg inn å spurt om det på et ÅPENT forum, for sånn er jeg. Dessuten synes jeg det er gøy og kunne legge ut bilder og vise frem til jentene, for det har jeg vært litt sparsom med her. Gud veit hva slags kryp som kan missbruke bildene jeg legger ut av lille.DERFOR trives jeg bedre på det lukkede forumet. :)
Det er nå greit nok det du skriver, og jeg skjønner godt at folk føler det tryggere på et lukket forum hvor ingen andre har tilgang. Men altså hvis det lukkede forumet tilhører desember 2010 jentene, så må da for f
alle desember 2010 jentene få lov til å være med og!!!! Ikke noe "nei du er ikke bra nok" eller "nei du har ikke skrevet eget innlegg siden oktober 1940".. Det blir for dumt mener nå jeg!
Nå har det jo hittil allerede vært flere tilfeller hvor desember 2010 jenter ikke får tilgang til
sitt eget forum. Igjen: gruppering - favorisering.
Dere kunne evt sendt pm til alle som er med i desember, og skrevet diverse info slik at alle blir likestilt. Hvorvidt folk er inne her og skriver 1 mill innlegg daglig, eller 1 for den saks skyld -- gjør ikke den som skriver 1 innlegg mindre verdt enn den som skriver 1 mill.. Og det gir hvertfall heller ikke grunnlag til at den som skriver 1 mill innlegg daglig har rettigheter til å kaste ut den som skriver 1 fra forumet!
Enten får dere inkludere
ALLE ellers får dere rett og slett vokse opp og ta det dere imellom, og ikke gni det inn i trynet på de andre som kanskje har veldig lyst til å være med men ikke får lov via innlegg her på bv desember 2010..
Beklager hvis enkelte føler seg truffet eller noe nå, det er på ingen måte noe hensikt å "angripe" noen eller noe, men jeg føler så synd i de som får avslag i å være en del av sitt eget forum med jevnaldrende baby, som lurer på akkurat de samme tingene ang mat, soving, utvikling osv osv. Jeg kjente jeg ble ordentlig provosert ettersom desemberjentenes rykte er "godt samhold, inkluderer alle" og bla bla bla.......
Men enig med frøkenLillan: Vi får holde oss her inne, hvor
ALLE er velkomne :)