Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Caroline89 skrev:Frøken Lillan skrev:Kansje de som står for dette hemmelig/lukket forumet har noe lurt og si !? :-Pbaby2212 skrev:
Synes ikke de var så aktive selv akurat nå :-) hihih.
de er jo på det hemmelige forumet, hihi
Nice![]()
Hvis man skal være så firkanta på det så bude jeg ha blitt nekta også da, siden snuppa mi kom i november...Greit nok at det ikke er offentlig forum, men da burde det blitt sendt ut invitasjoner på pm, og ikke nevnt her inne i det hele tatt...Nå måmanjo først bli med på fb gruppa, også videre derfra til det andre forumet... som ble laget fordi det var så mye nytt her, men det er da minst like mye nytt å sette seg inn i når alt er nytt.....Litt darlig av bv å lansere det før det var ferdig med så mange barnesykdommer bare;) Er jo ikke noe gøy når innlegg bare blir hvite for mange og sånn...marihøna30 skrev:
~Ugla~ skrev:Caroline89 skrev:Frøken Lillan skrev:Kansje de som står for dette hemmelig/lukket forumet har noe lurt og si !? :-Pbaby2212 skrev:
Synes ikke de var så aktive selv akurat nå :-) hihih.
de er jo på det hemmelige forumet, hihi
Nice![]()
Jeg har ikke hatt mulighet å legge inn innlegg her jeg..så nei..jeg har ikke vært spesielt aktiv på BV.
Nå får man kanskje lest svarene mine?
Ser jo at det er flere her nå som ikke har vært aktivwe på desemberforumet tidligere.. og synes det er litt merkelig at noen blir så sinte for å ikke være med i ett forum de ikke har deltatt aktivt i...
Jeg har heller ikke fått tilgang, jeg skriver ikke mange innlegg, men har god nytte av mange av trådene og finner svar i de.. hva er da vitsen med å lage en helt ny tråd med samme tema bare for å lage en tråd!?AnetteSkalBliMamma skrev:
Dere forsvarer dere med at alle desembermammaene skal få være med, men så kommer det kriterier for hvem som kan være med..da er det plutselig ikke det lenger.. Jeg syns det er dumt fordi såklart "mister" man en del nyttige tråder og informasjon man kunne fått ved at så mange har gått over til det andre forumet. OG hva er greia med å legge linken på facebook? De som har tilgang der burde da få tilgang på det lukkede forumet!? De fleste som dere får forespørsel fra har jo funnet linken der...
Latterlig hele greia! Og å sammenligne det med en røykegruppe er bare tull, ikke det samme i det hele tatt...
1. Det er et privat/lukket forum - ikke særlig hemmelig.[Lottis] skrev:
2. Ingen er nektet tilgang. Noen er blitt spurt om en god grunn for å få tilgang fordi de ikke har vært så aktive her på åpen.. For at forum skal være privat må det være en viss trygghet der inne. Er man ikke aktiv på åpen - har man ikke behov for privat.
3. Hvis det er et forum for de kule kidsa er vi utrolig mange kule kids må jeg si.
4. Man må ikke være medlem på facebook for å få tilgang.
Jeg skjønner at folk blir fornærmet for å ikke få umiddelbar tilgang, men istedenfor å lage en gjøre-narr-av-tråd på forumet kan man kanskje prøve å forklare hvorfor man ønsker tilgang og hvorfor man bør få det i forespørselen. Det er ikke en direkte god søknad ihvertfall. Og etter å ha lest hvordan noen av dere henger ut noen av oss angrer jeg vel ikke direkte på at vi godkjenner manuelt.
Hvis det private forumet er så teit står dere fritt til å la være.
Det er et tilbud, en mulighet. Ikke en rettighet eller et krav.
Jeg tenkte å henge begge steder, men jeg føler ikke helt for det lenger i grunnen.
Kan ikke skjønne hvorfor dere på det lukkede forumet reagerer så sterkt på det som blir sagt her inne. Det eneste det går på her er at ikke alle blir inkluderte, og det er fakta. Om det så bare hadde vært snakk om én person (som er en del av desember 2010) som ikke får bli medlem, så vil det si at ikke alle er inkluderte og ikke alle er velkommen videre i desember 2010 forum.Caroline89 skrev:
Den som ikke kan forstå hvorfor dette blir urettferdig behandling, eller hvorfor folk reagerer bør kanskje tenke seg om et par ganger.
Og det å sammenlikne dette med røykere og ikke røykere var helt på trynet så det er sagt.
Som det har blitt gjentatt flere ganger over her : du er på vei til å poste et innlegg med noe du lurer på, men så ser du at det finnes et annet innlegg med akkurat det samme spørsmålet. Skal du da legge ut et nytt innlegg med eksagt det samme spørsmålet, kun for å ha postet et eget innlegg?
Sånn som jeg, har ikke skrevet allverden av innlegg her inne. Jeg har vært MYE på babyverden både under svangerskapet og etter. Jeg har delt en del personlig her inne selv, og også svart en del på andre. Men det har også hendt at det har gått en lang periode uten eget innlegg da jeg har funnet svar i et annet. Det sier seg vel selv at jeg ikke lager et nytt innlegg med nettopp det samme som i nabo-innlegget?
Altså jeg gir blanke i det lukkede forumet. Får jeg ikke bli medlem fordi dere admins ikke har lagt merke til meg, eller fulgt meg, eller rett og slett ikke liker meg - så greit. Men jeg står opp for de andre stakkarsene som gjerne har lyst, men ikke får lov til å være en del av dere lengre. For det er nemlig det det har blitt nå, oss og dere.
Veldig synd at det har blitt slike grupperinger. Som det ble sagt: Lukkede forum har splittet flere andre forum på bv, men jeg ville aldri trodd det skulle skje desember.
1. Det er et privat/lukket forum - ikke særlig hemmelig.[Lottis] skrev:
2. Ingen er nektet tilgang. Noen er blitt spurt om en god grunn for å få tilgang fordi de ikke har vært så aktive her på åpen.. For at forum skal være privat må det være en viss trygghet der inne. Er man ikke aktiv på åpen - har man ikke behov for privat.
3. Hvis det er et forum for de kule kidsa er vi utrolig mange kule kids må jeg si.
4. Man må ikke være medlem på facebook for å få tilgang.
Jeg skjønner at folk blir fornærmet for å ikke få umiddelbar tilgang, men istedenfor å lage en gjøre-narr-av-tråd på forumet kan man kanskje prøve å forklare hvorfor man ønsker tilgang og hvorfor man bør få det i forespørselen. Det er ikke en direkte god søknad ihvertfall. Og etter å ha lest hvordan noen av dere henger ut noen av oss angrer jeg vel ikke direkte på at vi godkjenner manuelt.
Hvis det private forumet er så teit står dere fritt til å la være.
Det er et tilbud, en mulighet. Ikke en rettighet eller et krav.
Jeg tenkte å henge begge steder, men jeg føler ikke helt for det lenger i grunnen.
Vet ikke hva det er - men jeg reagerte kraftig på denne settningen.