skal det være så vanskelig å få Mullaen ut!! Irriterer meg grossalt[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
For det første; her er det mye man som privatperson ikke har innblikk i, og det har nok sine grunner til at de holder ham her. Jeg er ikke noen fan av Mullah Krekar selv, bare så det er sagt. [;)]
For det andre; hva er "grossalt"?
For det tredje; har han gjort deg noe personlig? Påvirker han ditt daglige liv negativt? Hvis svaret på begge er nei, hvorfor bry seg?
ORIGINAL: Fridasinmamma
For det første; her er det mye man som privatperson ikke har innblikk i, og det har nok sine grunner til at de holder ham her. Jeg er ikke noen fan av Mullah Krekar selv, bare så det er sagt. [;)]
For det tredje; har han gjort deg noe personlig? Påvirker han ditt daglige liv negativt? Hvis svaret på begge er nei, hvorfor bry seg?
Grunnen til at han blir holdt her er pga at han mest sannsynlig får en dødsstraff om han blir sendt hjem. Thats it!
Og det er du helt sikker på? [;)]
Grossalt betyr stort! Gjør det?
Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt. Fint at vi har sånne som deg som engasjerer seg sånn i rikets sikkerhet, da. Sånn siden vi ikke allerede har folk som er ansatt for å gjøre det.
Grunnen til at han blir holdt her er pga at han mest sannsynlig får en dødsstraff om han blir sendt hjem. Thats it!
Og det er du helt sikker på? [;)]
Grossalt betyr stort! Gjør det?
Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt. Fint at vi har sånne som deg som engasjerer seg sånn i rikets sikkerhet, da. Sånn siden vi ikke allerede har folk som er ansatt for å gjøre det.
ORIGINAL: Mamasan
Grossalt betyr stort!
Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt.
da ville jeg prioritert å sende ut alle gjengmedlemmer i hovedstaden først, jeg syntes de utsetter den allmenne befolkningen for mer møkk enn hva han gjør.
jeg har ei bekjent som bor 50meter fra mullaen som sa at det var mye bråk i natt, men ellers er han en veldig hyggelig nabo [:)] (kona hans også). venninna hennes (som hun bor sammen med) våkna ikke av bråket i det hele tatt..
ORIGINAL: lille krapyl
Enig i dette med menneskerettigheter og internasjonal juss.
Man må faktisk prøve å se det større bildet.
For det første, dersom vi ikke kan være sikker på hans sikkerhet hvis han sendes hjem, er det faktisk i strid med internasjonale menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser å sende ham ut.
For det andre må man ha Norges rolle internasjonalt som menneskerettighetsforkjemper og fredsmekler i bakhodet.
Og for det tredje, det er nok ikke så mange som er enig i at Mullaen er en bra mann. Men vi kan jo heve oss hakket over ham tenker jeg.
Og så stoler jeg faktisk på at PST følger godt med ham og hva han foretar seg.
Jeg mener IKKE at Mullaen skal få være i Norge lenger enn nødvendig, men jeg er ikke villig til å bryte menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser for å få ham ut.
ORIGINAL: Arianne SmartASS
ORIGINAL: Jannda
ok..... 85% av norges befolkning tar feil...... noen som har litt høye tanker om seg selv her eller??
og noe annet som irriterer meg grønn er at det er allmenn godkjent å "mobbe" folk som stemmer frp.... det er faktisk nesten 30% av norges befolkning....
Jeg sier ikke at 85% "tar feil". 85% var forresten bare et tall tatt ut fra luften, men det skjønte du sikkert.
Det jeg sier er at veldig veldig mange aner ikke hva de snakker om.
VG.. Terrorist.. Mullah Krekar.. Ansar al-Islam.. Bombe.. Han må ut, farlig farlig.. Møøø..[8|]
ORIGINAL: Arianne SmartASS
ORIGINAL: @nnette
I den amerikanske dokumentaren om Krekar som gikk for en stund siden, så bekreftet jo noen folk i landet hans at det ikke skulle skje ham noe hvis han dro hjem... Og da de intervjuet ham pratet han om hellig krig og alt han gjorde for den osv...
Det er nok en grunn vi ikke vet til at han ikke blir sendt hjem, men dokumentaren sa ingenting om det..
Men det var jo en nobody uten myndighet, og det dokumentet kan ikke taes seriøst av andre enn Siv Jensen.
Hele den amerikanske action-"dokumentaren" var fiktivt oppspinn fra ende til annen. Og i den delen hvor han ble intervjuet så sa han ikke en eneste dårlig ting.
ORIGINAL: Prisilla
ORIGINAL: *Meya*
Man ser jo bare at feks ingen har gjort noe med gruppa på Facebook hvor en fyr samlet inn penger for å få ham drept, egentlig, den ble bare avfeid som vås, men hadde det vært motsatt, at noen skrev om at nordmenn måtte drepes, eller noe, så skulle man sett på skriblerier da!
Ytringsfriheten går bare en vei i dette landet.
Tull! Folk vet jo ikke hva man skal kalle en mørkhudet person lengre i frykt for å bli kalt rasist!