Hvorfor i huleste

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
skal det være så vanskelig å få Mullaen ut!! Irriterer meg grossalt[:'(]

Nå reiser han vel. Nå kan vi ikke garantere for sikkerheten hans her i landet heller[:D]

For det første; her er det mye man som privatperson ikke har innblikk i, og det har nok sine grunner til at de holder ham her. Jeg er ikke noen fan av Mullah Krekar selv, bare så det er sagt. [;)]

For det andre; hva er "grossalt"?

For det tredje; har han gjort deg noe personlig? Påvirker han ditt daglige liv negativt? Hvis svaret på begge er nei, hvorfor bry seg?

Nå fikk jeg lyst til å være skikkelig stygg... MEN skal la være...

For å si det sånn, synd den episoden som skjedde nå altså.. Men hva som var synd... Deeet.. [8D]

ORIGINAL: Sicily

For det første; her er det mye man som privatperson ikke har innblikk i, og det har nok sine grunner til at de holder ham her. Jeg er ikke noen fan av Mullah Krekar selv, bare så det er sagt. [;)]

For det tredje; har han gjort deg noe personlig? Påvirker han ditt daglige liv negativt? Hvis svaret på begge er nei, hvorfor bry seg?

Grunnen til at han blir holdt her er pga at han mest sannsynlig får en dødsstraff om han blir sendt hjem. Thats it!

Grossalt betyr stort!

Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Grunnen til at han blir holdt her er pga at han mest sannsynlig får en dødsstraff om han blir sendt hjem. Thats it!

Og det er du helt sikker på? [;)]

Grossalt betyr stort! Gjør det?

Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt. Fint at vi har sånne som deg som engasjerer seg sånn i rikets sikkerhet, da. Sånn siden vi ikke allerede har folk som er ansatt for å gjøre det.

Han trenger ikke være her for min del vertfall.

Og det er du helt sikker på? [;)]

Grossalt betyr stort! Gjør det?

Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt. Fint at vi har sånne som deg som engasjerer seg sånn i rikets sikkerhet, da. Sånn siden vi ikke allerede har folk som er ansatt for å gjøre det.

Er jo ikke jeg som skal være sikker på det.. jeg aner jo ikke hva som kommer til å skje med han om han blir sendt hjem.. men norske myndigheter mener det

For meg så betyr grossalt stort[;)]

Kan man ikke engasjere seg selv om man ikke er ansatt for å sikre riktest sikkerhet??

Hadde vi hatt samme asylpolitikk som Danmark så hadde aldri Mullaen vært her... Der får de nemlig ikke lov til å returnere fra hjemlandet sitt etter en "ferie".

Hvis man sitter her på politisk asyl.. og reiser til hjemlandet sitt på ferie.. hvor farlig er det da å reise til hjemlandet sitt?

Bare spør jeg[8|][:)]

ORIGINAL: Mamasan

Grossalt betyr stort!

Nei, han gjør ikke meg noe personlig! Men han er til fare for andre.. du har vel hørt hva som har skjedd i natt? Sånne episoder risikerer også andres liv.. Og jeg bryr meg fordi han er ikke bra for Norge i det hele tatt.

da ville jeg prioritert å sende ut alle gjengmedlemmer i hovedstaden først, jeg syntes de utsetter den allmenne befolkningen for mer møkk enn hva han gjør.

jeg har ei bekjent som bor 50meter fra mullaen som sa at det var mye bråk i natt, men ellers er han en veldig hyggelig nabo [:)] (kona hans også). venninna hennes (som hun bor sammen med) våkna ikke av bråket i det hele tatt..

Ikke lett å få ut de heller.. tro meg.. (gjengmedlemmene altså)

Enig i dette med menneskerettigheter og internasjonal juss.
Man må faktisk prøve å se det større bildet.
For det første, dersom vi ikke kan være sikker på hans sikkerhet hvis han sendes hjem, er det faktisk i strid med internasjonale menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser å sende ham ut.
For det andre må man ha Norges rolle internasjonalt som menneskerettighetsforkjemper og fredsmekler i bakhodet.
Og for det tredje, det er nok ikke så mange som er enig i at Mullaen er en bra mann. Men vi kan jo heve oss hakket over ham tenker jeg.
Og så stoler jeg faktisk på at PST følger godt med ham og hva han foretar seg.
Jeg mener IKKE at Mullaen skal få være i Norge lenger enn nødvendig, men jeg er ikke villig til å bryte menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser for å få ham ut.

ORIGINAL: lille krapyl

Enig i dette med menneskerettigheter og internasjonal juss.
Man må faktisk prøve å se det større bildet.
For det første, dersom vi ikke kan være sikker på hans sikkerhet hvis han sendes hjem, er det faktisk i strid med internasjonale menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser å sende ham ut.
For det andre må man ha Norges rolle internasjonalt som menneskerettighetsforkjemper og fredsmekler i bakhodet.
Og for det tredje, det er nok ikke så mange som er enig i at Mullaen er en bra mann. Men vi kan jo heve oss hakket over ham tenker jeg.
Og så stoler jeg faktisk på at PST følger godt med ham og hva han foretar seg.
Jeg mener IKKE at Mullaen skal få være i Norge lenger enn nødvendig, men jeg er ikke villig til å bryte menneskerettigheter og internasjonale forpliktelser for å få ham ut.

Joda.. skjønner jo at det er sånn det er.. men synes det blir litt bak mål da vi sitter her og holder på folk som kan være til fare for Norsk sikkerhet.. snakker ikke bare om Mullaen da.. også sender vi ut barn på 12-13 år.. eller en bestemor som ønsker å bli boenes her med sønnen sin...

ORIGINAL: Arianne SmartASS

omg...[8|] 

skaffe litt fakta før man legger seg til så bastante meninger. en sykdom hos 85% av norges befolkning i denne saken..[8|]

Mhm.. Skulle tro de var FRP'ere hele gjengen.. [8D]

I den amerikanske dokumentaren om Krekar som gikk for en stund siden, så bekreftet jo noen folk i landet hans at det ikke skulle skje ham noe hvis han dro hjem... Og da de intervjuet ham pratet han om hellig krig og alt han gjorde for den osv...

Det er nok en grunn vi ikke vet til at han ikke blir sendt hjem, men dokumentaren sa ingenting om det..

ORIGINAL: Jannda

ok..... 85% av norges befolkning tar feil...... noen som har litt høye tanker om seg selv her eller??

og noe annet som irriterer meg grønn er at det er allmenn godkjent å "mobbe" folk som stemmer frp.... det er faktisk nesten 30% av norges befolkning....

Jeg sier ikke at 85% "tar feil". 85% var forresten bare et tall tatt ut fra luften, men det skjønte du sikkert.
Det jeg sier er at veldig veldig mange aner ikke hva de snakker om.

VG.. Terrorist.. Mullah Krekar.. Ansar al-Islam.. Bombe.. Han må ut, farlig farlig.. Møøø..[8|]

Evt. bæææææ.. [8D]

ORIGINAL: @nnette

I den amerikanske dokumentaren om Krekar som gikk for en stund siden, så bekreftet jo noen folk i landet hans at det ikke skulle skje ham noe hvis han dro hjem... Og da de intervjuet ham pratet han om hellig krig og alt han gjorde for den osv...

Det er nok en grunn vi ikke vet til at han ikke blir sendt hjem, men dokumentaren sa ingenting om det..

Men det var jo en nobody uten myndighet, og det dokumentet kan ikke taes seriøst av andre enn Siv Jensen.

Hele den amerikanske action-"dokumentaren" var fiktivt oppspinn fra ende til annen. Og i den delen hvor han ble intervjuet så sa han ikke en eneste dårlig ting.

Den var en smule amerikanisert ja. Men jeg mener å huske at han sa noe om at han drev med dette hellig krig greiene som om han var en frontmann i Norge. Er han ikke det? Jeg følger kun med med ett halvt øye altså, er ikke så veldig engasjert. Men etter å ha sett den forstod jeg ikke helt hva han i alle dager gjør i Norge, og hvorfor han ikke blir sendt ut.

Om det hadde vært bevist svart på hvitt at han var en rissiko for riketssikkerhet, så hadde alikevell rødstrømpene stått på sitt, så hvorfor gidde å diskutere?? For å rakke ned på de som stemmer FrP, for det er tross alt en god del mnd siden valget....[8|] (nei, jeg er ikke FrP selv)

Jeg vet hva jeg vet ang Krekar saken, og det har jeg ikke fra media, men jeg gidder rett og slett ikke. Har prøvd å diskutere med flere fra SV før ang Krekar saken, og av erfaring så lar jeg det være...  

Man ser jo bare at feks ingen har gjort noe med gruppa på Facebook hvor en fyr samlet inn penger for å få ham drept, egentlig, den ble bare avfeid som vås, men hadde det vært motsatt, at noen skrev om at nordmenn måtte drepes, eller noe, så skulle man sett på skriblerier da!

Ytringsfriheten går bare en vei i dette landet.

ORIGINAL: Prisilla

ORIGINAL: *Meya*

Man ser jo bare at feks ingen har gjort noe med gruppa på Facebook hvor en fyr samlet inn penger for å få ham drept, egentlig, den ble bare avfeid som vås, men hadde det vært motsatt, at noen skrev om at nordmenn måtte drepes, eller noe, så skulle man sett på skriblerier da!

Ytringsfriheten går bare en vei i dette landet.

Tull! Folk vet jo ikke hva man skal kalle en mørkhudet person lengre i frykt for å bli kalt rasist!

Å legge økenavn på folk er ikke en del av ytringsfriheten, den er ett litt større konsept enn som så.

Det er vel blitt sagt at Krekar er en fare for rikets sikkerhet, men det er vel også derfor han ikke blir sendt ut av landet, tenker jeg da.... For han kan vel da bli sinna mann for at han blitt sendt ut og gå bananas mot Norge istedet.... skummelt begge deler, syns jeg....

Back
Topp