Hvorfor er du på babyverden?

Viste ikke om forumet før jeg datt over babyverden mens jeg leste diverse artikler når jeg fant ut jeg var gravid. Lagde profil for å se om dette var noe for meg og det var det :) Veldig kjekt å "møte" andre i samme situasjon og utveksle erfaringer, samt plukke opp en del tips og ideer under veis. Lært overraskende mye her inne!
 
Dele babyinteresser med andre interesserte. Og inspirasjon. Kanskje bli kjent med noen i liknende situasjon i nærmiljøet. Det fikk jeg ut av snartmamma forum ved de forrige svangerskapene.
 
Synes det var greit å være en plass for råd og tips da jeg gikk gravid med eldste for 7 år siden. Siden jeg jeg blitt værende men det har blitt sjeldnere at jeg er innom (travelt med 3 små)
 
Jeg synes det er gøy å se hva andre tenker på når de er gravide, og ikke minst er det fint å kunne spørre andre som er i samme situasjon om ting :)
 
Jeg er førstegangs gravid, så er greit og gøy å få høre andre sine erfaringer. Samtidig så er det fint å kunne bli kjent med andre som er i samme situasjon som meg, da jeg kjenner ingen som er gravide :happy:
 
Var innom forumet forrige svangerskap, da jeg var førsdegangs gravid. Hadde to kollegaer som var gravide samtidig, men de var ikke noen som jeg pratet noe særlig med. Uten om de, kjente jeg ingen som var gravide, så var fint å "komme" til et sted hvor jeg kunne føle litt tilhørlighet. Liker å lese om andres erfaringer og synspunkter, så har blitt værende. Hjelper også litt på "lockdown depresjonen". Har ingen jeg kjenner som er gravide nå. Kjenner 2 stk som akkurat har fått barn, mem føler meg fremdeles litt alene.
 
Back
Topp