Hvorfor er du på babyverden?

Sykepleierinnen

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Juligull2021
Augustbarna 2021
Rett og slett av ren nysgjerrighet; hvorfor er du på babyverden? :)

for min del er det fint å ha en plass å møte andre i samme situasjon og dele erfaringer. Også synes jeg sist svangerskap at det fikk tiden til å gå fortere med å skravle med andre her inne.
 
For å få høre andres erfaring på ting, dele hverdagen/hverdagslige ting med noen som er i samme situasjon. Lære nye ting av andre/Få ny info:happy:
 
Jeg liker veldig godt den daglige og ukentlige oppdatering til babyverden appen, og gode podcaster og artikler. Har litt blandede følelser når det kommer til forumet, og ser at det kan skape unødvendige bekymringer. Men så har den også noen gode sider ved seg. Som det å lese tips til barneutstyr, og erfaringer fra andre. Føler jeg kan ingenting siden dette blir mitt og samboer sitt første barn. Så er det hyggelig å få svar på det man lurer på, synes at alle her er veldig hyggelige:):happy:
 
Jeg er her for og få tips og råd :)
Syns det er veldig kjekt og kunne dele/ lese om hvordan andre har det i samme situasjon :happy: fikk tips om halsbrann tyggis feks som jeg aldri før hadde hørt om :hilarious: Så er det jo litt kjekt å se hvor like vi faktisk er :) men tror det blir kjekkere og bruke nå når jeg er lengre på vei :happy: måtte trekke meg litt unna før jeg ble 12 uker for det gjorde meg mer urolig
 
For tips, råd og erfaringsutveksling. Også liker jeg å følge med på oppdateringene i appen :)
 
Har vært på forumet i snart ti år og syns det er veldig greit å kunne snakke med andre i lik situasjon, dele erfaringer, tips og råd. Og det er interessante diskusjoner med andre perspektiver. :)
 
Tips, råd, møte andre i samme situasjon. Jeg har også et behov for å lese om ting hele tiden for å lære og forberede meg. Tror samboeren min ikke hadde taklet det om jeg skulle pratet med han om alt jeg tenker på :p
 
Tips, råd og greit og dele erfaringer med andre som har termin samme tid :happy:
 
Jeg er her for og få tips og råd :)
Syns det er veldig kjekt og kunne dele/ lese om hvordan andre har det i samme situasjon :happy: fikk tips om halsbrann tyggis feks som jeg aldri før hadde hørt om :hilarious: Så er det jo litt kjekt å se hvor like vi faktisk er :) men tror det blir kjekkere og bruke nå når jeg er lengre på vei :happy: måtte trekke meg litt unna før jeg ble 12 uker for det gjorde meg mer urolig
Halsbrann tyggis? Hva, hvor hvem?
 
Føler tiden går fortere ved å være her inne på forumet, og få tips og råd fra andre med termin samtidig som meg :)
 
Jeg er førstegangs, kjenner ingen som er gravide eller andre som har vært det nylig som jeg kan snakke med, vet lite til ingenting om svangerskap, babyer osv :shy: Samlet sett gjør det at jeg syns det er veldig fint å være her og lese om de ulike erfaringene, problemstillingene og ikke minst - føle meg litt mindre alene. Jeg har sikkert pådratt meg 20 ekstra bekymringer jeg ikke hadde hatt om jeg hadde oppsøkt forumet, men det får jeg bare leve med.
 
Syns et er fint med et sted med andre i samme situasjon, hvor man kan lufte tankene sine om man trenger det. Man kan også plukke opp nyttig info, erfaringer og råd fra andre:happy: Man blir jo et lite fellesskap, og det er veldig koselig. Tenker det kan være ekstra nyttig nå i disse korona-tider!
 
Tidsfordriv. Sluttet med insta når jeg ble gravid og dårlig. Så da er det koselig å henge her. Vet fra tidligere av at flere har jeg møtt i virkeligheten og har flere på Snap og face. Så man blir kjent med folk også.
 
Det er fint å være en del av et fellesskap. Fint å ha et sted å dele positive opplevelser, eller kanskje klage litt ekstra når man ikke får klage om svangerskapsplagene hjemme.
Ellers merker eg at i dette svangerskapet har jeg ikke like mye behov for å dele eller spørre som tidligere svangerskap, men syns det er godt å kunne bidra og støtte førstegangs som opplever mye for første gang :)
 
Dele erfaringer, få tips og råd er nok hovedgrunnen:) I tillegg er det godt å være i et fellesskap der en kan prate masse om selve graviditeten. I venninnegjengen er det av ulike årsaker ikke alltid greit å prate masse om graviditets-ting, og samboeren blir også lei på et tidspunkt:rolleyes:
 
Kanskje aller mest for å ikke prate alt for mye baby og graviditet med venner som ikke er gravide selv :hilarious:
 
Har vært her alle tidligere graviditeter. Synes det er koslig å høre om andre som er i samme situasjon, dele tips og erfaringer, og også få tips og råd fra andre. Itilegg er det kjekt å være i ett felleskap der man kan dele tanker og bekymringer rundt graviditeten:)
 
For å ha noen å prate med om disse tingene som skjer i kroppen som en partner aldri vil kunne forstå og som barnløse venner kan gå lei av å høre om. Få dele erfaringer, tips og alle disse morsomme trådene!!
 
Back
Topp