Hvordan

på mIRC, altså et chatteprogram. [;)]
Etter noen uker med intens prating på nett og via telefon, møttes vi, og da var det virkelig love at first sight. [;)]

Han var hos fetteren sin i bergen hvor jeg kommer fra. så når jeg skulle bort til han(fetteren) møtte jeg han for første gang. Love at first sigt[:D] han kommer fra Geilo, så flyttet jeg opp hit for et og et halvt år siden ca :) vert sammen nå i snart 5 år!![:)]

Jeg og ei venninne hadde vært på fest, sjåføren vår svikta oss, Vi var 17 år og hadde ikke råd til og bruke 400 kr i taxi hjem.
Vi fikk litt panikk,for vi MÅTTE jo hjem... Da sa hun at hun viste en fyr som hun ikke kjente så godt, hun hadde nr hannes i jobbsammenheng, men han var supersnill,og ganske ny i byen, så hun kunne spørre han om han kunne kjøre for oss, så traff han jo en ny person også[8D] (Han trengte jo venner i den nye byen)

I allefall, han henta oss, han var kjekk, han kjørte oss hjem,jeg fikk melding morgenen etter og siden har det vært oss, snart 5 år siden[:)]

På blink.no

Å nei det var ikke kjærlighet ved første blikk, jeg syntes han var rar[8D]

Men nå har vi vært sammen i 5 år, forlovet i 4år, 2 barn, 2 biler og har kjøpt vårt andre hus sammen[:D]

Så moro å lese om hvordan dere møtte mannen deres og hvor lenge dere har vært sammen, det er imponerende! [:)]

ORIGINAL: EdonaLarsen

ORIGINAL: *cutest*

på toget[8D]

toget? hehe fortell [8D]

hadde møtt en fyr i oslo en uke tidligere, ganske full. trodde han var noe, så vi skulle møtes igjen og jeg tok da toget innover til denne fyren.
på toget på vei inn dit møtte jeg en fyr som skulle på valen show, han kjente hun som slapp meg av på stasjonen, og hun sa at han måtte passe på at jeg kom meg trygt frem.. hehe. og han holdt sine ord, han sto sammen med meg frem til jeg satt i bilen til han jeg skulle møte..
han spurte om nr mitt på vei inn, men jeg sa nei siden jeg tross alt skulle treffe en fyr. så han lagret sitt nr på min tlf.

kvelden hos han fyren var tragisk, han satt å snakket om eksen sin og viste bilder osv. jeg tømte en vinflaske alene, samt litt rom og cola. endte med at jeg sendte meld til min nåværende kjære.
fant på en unskyldning morgenen etter om at jeg måtte hjem, han jeg var hos kjørte meg hjem, men på vei hjem kjørte han forbi og pekte på huset til eksen.. hehe.. for en fyr..
men hadde det ikke vært for han, så hadde jeg ikke møtt min kjære[:)]
vi møttes dagen etterpå og det var kribling og spenning fra første stund, nå 5 år etter har vi en nydelig sønn på 2 år[:)]

Jeg var på byen for å få meg fitte - og det fikk jeg, hun kan være en skikkelig fitte noen ganger.

Jeg sjarmerte han i senk bak disken på en kro. Løvstekburger kan virkelig gjøre underverker.

Han tror jeg falt for hans 1981 mod. pontiak Trans-am... Vell, han kan bare tro det.

Ja, på en måte fra min side i alle fall. Møtte han på skolen, var vel forelsket i ham i 1-2 år før vi ble sammen(han var opptatt før det [8D]). Til sommeren har vi vært sammen i 12 år Vi ble sammen dagen før jeg fylte 15.

Vi har visst om hverandre siden vi gikk på barneskolen. I 8 klasse var jeg kjempeforelska i han uten at det ble noe. Han var forelska i meg når vi gikk på videregående uten at jeg visste om det. På våren første året jeg gikk på høyskole ble vi sammen. Etter å ha vært helgekjærester i 4 år så flytta vi inn sammen, etterhvert ble det hus og barn.
Nå i sommer, dagen etter at vi hadde 10 årsjubileum så gifta vi oss.[:)]

Vi møttes på folkehøyskole da jeg var 17 og han 18 [:)] Nå har vi vært sammen i 10 år, fått to barn, og skal endelig gifte oss om noen dager [:D]

Jeg bak baren og han forran[8D]

Traff han på netttet gjennom en kamerat (..) han bodde i Spania og jeg dro ned for å besøke kameraten min .. IKKE kjærlighet ved første blikk, syns han var grusomt irriterende. Hvordan det ble oss til slutt er egentlig et mysterium, jeg vet bare at jeg ikke kunne vært foruten [;)]

møte han gjenom en feles kamerat av oss..me å en kamerat skule ut å kjøre me en fyr(min nå værende mann)først da e så hansyns e ikke noe om han men han ble kjekere å kjekere å han hadde så glimt i øye..e tenkte ikke tanken om at han var intresert i me..men det fant jeg j fort ut at han var og 6januar 2000 ble mi sammen og 11.april 2001 gjifta mi oss(min 18 års dag,utne familie sidne var komflikter ås gjifta oss på sonskriveren å hadde full fest etter på[8D])
å nå 9 år ettter så har mi hus å en prinsesse på 5 år å en liten prinsesse i magen[:)]
en stund etter mi ble sammen fikkj eg vite at han hadde likt me siden sommeren 99 men var ikke før vinteren 99 mi begynte å snake sammen det var dne ganga mi var ute å kjørte..

fikk mld på tlf 6januar om ikke vile bli kjæresten hans å e sa ja og helga etter på reiste e ned te han:) jegbode i østfold da ¨han sørlande.. å nå bor mi bege på sørlande

Har truffet han hele livet forsåvidt, da han er bestekompis med min bror [8D] 

Men første gang jeg SÅ han var vel på en fest, også jobba vi i sammen da[8D]

på nettet..

love at first sight? tja.. sjarmert av en fyllesyk 36 år gammel telemarking ble jeg iallefall.. [:D]

Jobba i samme firma, men han i Oslo å æg i Trondheim. Møttes på samling via jobb på Hafjell. God i farta begge to, å vært sammen sia da. Gikk akkurat 4 mnd fra første blikk å t vi vart samboera, å d gikk 1 år å 4 mnd fra første blikk t snuppelita kom [:D]

Back
Topp