ORIGINAL: EdonaLarsen
ORIGINAL: *cutest*
på toget[8D]
toget? hehe fortell [8D]
hadde møtt en fyr i oslo en uke tidligere, ganske full. trodde han var noe, så vi skulle møtes igjen og jeg tok da toget innover til denne fyren.
på toget på vei inn dit møtte jeg en fyr som skulle på valen show, han kjente hun som slapp meg av på stasjonen, og hun sa at han måtte passe på at jeg kom meg trygt frem.. hehe. og han holdt sine ord, han sto sammen med meg frem til jeg satt i bilen til han jeg skulle møte..
han spurte om nr mitt på vei inn, men jeg sa nei siden jeg tross alt skulle treffe en fyr. så han lagret sitt nr på min tlf.
kvelden hos han fyren var tragisk, han satt å snakket om eksen sin og viste bilder osv. jeg tømte en vinflaske alene, samt litt rom og cola. endte med at jeg sendte meld til min nåværende kjære.
fant på en unskyldning morgenen etter om at jeg måtte hjem, han jeg var hos kjørte meg hjem, men på vei hjem kjørte han forbi og pekte på huset til eksen.. hehe.. for en fyr..
men hadde det ikke vært for han, så hadde jeg ikke møtt min kjære[:)]
vi møttes dagen etterpå og det var kribling og spenning fra første stund, nå 5 år etter har vi en nydelig sønn på 2 år[:)]