Hvordan

EdonaBigMama

Forumet er livet
Hvordan traff du mannen/kjæresten din? Var det love at first sight?

[:D]

Ble spleisa av en felles kompis, så vi endte opp på blinddate, også ble vi sammen en liten stund etter[:D]

ORIGINAL: *cutest*

på toget[8D]

toget? hehe fortell [8D]

har alltid vist hvem han er.. lå på sykehuset sammen npr vi ble født:p og har gått på allidrett sammen som små.. så flyttet jeg, men holdt kontakt med venninner som gikk i klassen hans,.. så kom ungdommstia og vi begynnte å havne på fester sammen. ble sammen da vi var 18 år:)

Han var kompis med Xen..

vi va arbeidskollega på en trålar, va gift når æ traff han så va kun venna å tenkte aldri tanken
så når æ ble separert så trengte man jo litt avkobling på frivakta[8D] trudde då aldri d sku bi unga å forhold utav d

Møttes på mækkern! Begge jobbet der ved siden av skolen. Hadde begge kjæreste når vi møttes, men ingen av forholdene holdt og vi ble vell lettere betatt av hverandre ganske fort[;)]

Etter å ha traska i fjellet i ei uke kom han ned til sivilisasjonen og kjøpte kjøttkaker av meg [:D]
Jeg falt pladask for fyren med en gang.

Møttes på byen. Ble med på nach i båten til han og kameraten. Da vi skulle gå datt han i vannet (dette var i begynnelsen av mai[&:]), med en bag på ryggen.
Han måtte bli med hjem og få varmen i seg, stakkar. Bodde jo tross alt ikke i denne byen.[8D]

Han sa en ukes tid etter dette at man ikke møtte den storekjærligheten på byen. (han er rammet av foot in mouth syndrome[;)])
Mulig han tar det tilbake nå, som vi har vært sammen siden første dagen vi møttes.[:)]

På ferie, love temmelig at first sight ja[:D]

Traff hverandre på Rema! Jobbet på hver vår Rema butikk i samme by.
Første gang var han innom der jeg jobbet. Pratet litt i lag. Neste gang var jeg innom der han jobbet. Ble litt flørting og da vi traff hverandre på byen noen uker senere gikk det bare en vei...
Snart 8år senere sitter vi her gift med to unger, hunder, hus og bil.[8D]

På hjemme fest hos en kompis.
Plutselig kom det inn en fremmed, kjekk mann, å vi fikk VELDIG bra øyekontakt[;)] å i løpet av den kvelden ble det oss.
Vært kjærester siden, I LOVE HIM.
Straks 4 år sammen å to barn[:)]

På byen. Jeg spurte om han ville være med meg hjem og pule og det ville han. [:)]

Vi gikk på skole sammen, Begge to husket å ha sett hverandre der før.. Møttes på byen faktsik [;)] Så søndagskveld fikk jeg en melding der det stod "Natta da vanilje prinsessa mi <3" Grunnen til at han skrev dette var fordi jeg hadde på meg en vanilje parfyme..  Også snakka vi litt om gamle forhold, og han mente jeg fortjente og bli behandla som ei prinsesse [:)] Og det blir jeg <3  Kjærlighet ved første blikk, nesten!<3

på fest:)
full og fullest[8D]
men glemte han ikke og bestemte meg for at jeg skulle ha han.

gift i 1 år og veldi lykkelige:)

ORIGINAL: RedElf

På byen. Jeg spurte om han ville være med meg hjem og pule og det ville han. [:)]

haha. kort og greit!

ORIGINAL: RedElf

Fantastisk[:D]

Møttes på en stor backgammonturnering i Købehavn, vi hadde en felles venn som gjorde sitt beste for å spleise oss. Siste kvelden var jeg godt full, venninna mi som jeg delte hotellrom med enda fullere. Vi skulle reise tilbake tidlig neste morgen, hun sov som en stein på et hotellnachspiel på et annet hotell på en helt annen kant av byen, og jeg trengte hjelp til å få med all bagasjen vår og få sjekket ut av hotellet.

Han som nå er mannen min tilbød seg å hjelpe, og det endte med at vi stod og kysset temmelig hett på Hovedbanegården da jeg (og venninna mi, som endelig var ved bevissthet[;)]) dro. Mailet sammen, møttes til et par andre backgammonturneringer, så kom han på sommerferie til meg i Stavanger, og der ble han boende!

Back
Topp