Hvordan vil du beskrive de første bevegelsene i magen?

Er 16+3 og har ikke kjent en dritt. Blir litt stressa av å lese om alle som kjenner noe, men er vel bare å prøve og roe ned og sette sin lit til at det kommer etter hvert. ;)

Ikke bekymre deg:happy: det kommer an på hvor morkaken ligger også... ligger den på fremsiden kan den begrense at mor kjenner bevegelse en stund til;):Heartred
 
Er 16+3 og har ikke kjent en dritt. Blir litt stressa av å lese om alle som kjenner noe, men er vel bare å prøve og roe ned og sette sin lit til at det kommer etter hvert. ;)

Om der hjelper har jeg kjent noe som helt sikkert har vært noe bare 4 ganger, uke 14 må og kjente første i uke 12, så det er veldig langt fra regelmessig enda. Og det er 3. Svangerskapet mitt.
Hvor morkaken ligger har også veldig mye å si, de fleste jeg snakker med kjente rundt uke 18-22 første gang, litt avhengig av morkakeplassering.
Men såklart, man er jo utålmodig og vil kjenne NÅ :joyful:
 
Er 16+3 og har ikke kjent en dritt. Blir litt stressa av å lese om alle som kjenner noe, men er vel bare å prøve og roe ned og sette sin lit til at det kommer etter hvert. ;)
Ikke stress!! Jeg har ikke kjent så mye jeg heller.. Jeg trooor kanskje jeg har kjent noen små dult, men jeg er 2. Gangs også.. er 16+3.. med førstemann kjente jeg bare noen små dult først i uke 20 ;)
 
Luftbobler er en god beskrivelse :)
 
Jeg kjente bevegelsene i uke 14 og i 2 uker. Og nå føler jeg at det er avtatt:meh: er 15+5 ca. Har Nesten ikke kjent på noe siden helg. Og er plutselig litt bedre med bekken.
 
Jeg kjente bevegelsene i uke 14 og i 2 uker. Og nå føler jeg at det er avtatt:meh: er 15+5 ca. Har Nesten ikke kjent på noe siden helg. Og er plutselig litt bedre med bekken.
Jeg har ikke kjent noe på 2 uker, er 14+6 i dag. Håper det snart blir daglig tegn på liv :Heartred
 
Førstegangs og har ikke kjent noe. Uke 15. Har mye vondt i magen, så det kan overskygge det muligens. Det kommer tidsnok, og gleder meg stort :)
 
Back
Topp