Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som små dult, det kan ikke være noe annet. Har aldri kjent kiling/bobler/fiskehale som jeg har hørt andre beskrive .eller jo jeg har kjent noe slik, men skjønt at det for meg er klærne som kommer borti huden og at jeg kjenner det fordi jeg kjenner så veldig etter
Men de første bevegelsene kan jo vrøe sånn for noen andre likevel da.
Ser du har skrevet flere steder at å kjenne liv tidlig handler om å «kjenne for mye etter» eller at det nærmest er å innbille seg noe. Skjønner at du sikkert ikke mener noe vondt med det, men når du skriver sånne ting rett etter andre som beskriver hvordan det er å kjenne liv tidlig, fremstår det litt hånlig. Vi er forskjellige som du selv sier
Som små dult, det kan ikke være noe annet. Har aldri kjent kiling/bobler/fiskehale som jeg har hørt andre beskrive .eller jo jeg har kjent noe slik, men skjønt at det for meg er klærne som kommer borti huden og at jeg kjenner det fordi jeg kjenner så veldig etter
Men de første bevegelsene kan jo vrøe sånn for noen andre likevel da.
I følge kjennliv.no kan man begynne å kjenne bevegelses mønstre fra uke 28 og i følge babyverden så kan du kjenne liv daglig fra uke 24/25Hei! Jeg opplever som bubbler/luft men spørsmålet er at er det normal hvis det skjer ikke hverdag? Eller hvor lenge er det mellom hvergang dere kjenne liv?
Jeg er i uke 15+2
Helt vanlig å ikke kjenne liv hver dag så tidligHei! Jeg opplever som bubbler/luft men spørsmålet er at er det normal hvis det skjer ikke hverdag? Eller hvor lenge er det mellom hvergang dere kjenne liv?
Jeg er i uke 15+2
Hei! Jeg opplever som bubbler/luft men spørsmålet er at er det normal hvis det skjer ikke hverdag? Eller hvor lenge er det mellom hvergang dere kjenne liv?
Jeg er i uke 15+2
(Sniker fra januargruppa) Er førstegangs og kjente første tegn til liv da jeg var 15+2. Mener jeg så ikke kjente noe mer bevegelser før uke 17-18. Tegn til liv ble så mer og mer regelmessig og fra uke 22 har jeg kjent liv flere ganger for dagen. Lillegutt i magen ser ut til å ha et mønster og han er spesielt aktiv noen min etter jeg har lagt meg og på nattaHei! Jeg opplever som bubbler/luft men spørsmålet er at er det normal hvis det skjer ikke hverdag? Eller hvor lenge er det mellom hvergang dere kjenne liv?
Jeg er i uke 15+2