Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jeg og. Mye å tenke på altsåGleder meg å høre resultatet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og. Mye å tenke på altsåGleder meg å høre resultatet
Ja, er akkurat kommet på at jeg skal kjøpe en ny klorhexidin til navlerens - slik det er i hus når jeg kommer hjem av sykehusetJeg og. Mye å tenke på altså
Grader? Lengde i maskina? Hvilke vaskemiddel?Lammeskinn er nå vasket og det gikk helt strålende De så ut som to druknede katter da jeg tok dem ut av maskinen, men pelsen blir fin og flufffy med en gang de tørker litt. Nå ligger dem på et håndkle og venter på å bli helt tørre.
Kjør på med vasking, damer, dette gikk helt knirkefritt
Ullprogram 30 grader. Brukte parfymefri Milo. Var såpass suksess at jeg tenker at Ludde'n fra Ikea som vi har liggende på soveromsgulvet også skal få seg en rundeGrader? Lengde i maskina? Hvilke vaskemiddel?
Nå tester jeg og!Ullprogram 30 grader. Brukte parfymefri Milo. Var såpass suksess at jeg tenker at Ludde'n fra Ikea som vi har liggende på soveromsgulvet også skal få seg en runde
Jeg måtte børste mitt. Brukte en godt vasket hunde børste- ble kjempemykt etterpå <3Må man børste de etter vask? Og er det isåfall best med katte/hunde- børste ellervanlig hårbørste?
Jeg børstet også mine, de ble kjempefine jeg brukte en kattebørste (selvsagt rengjort for anledningen)Må man børste de etter vask? Og er det isåfall best med katte/hunde- børste ellervanlig hårbørste?
Brukte vanlig hårbørste jeg ogJeg brukte bare vanlig hårbørste, men nå har jeg verken hund eller katt og derfor ikke børste til dem heller.