Hvordan vaske lammeskinn?

Det kan du. Også børste det med en hårbørste før det tørker et par ganger så det ikke blir flokete. Jeg gjør dette med mine - både ekte og falske ikea skinn :) de blir kjempefine etterpå.

Tusen takk, har utsatt og utsatt vaskinga av disse skinnene:) Da skal de også få bli rene før mini kommer :)

Brukte ullshampoo og ullprogram. Så gnei vi skinnsiden (ikke der det er hår) med jordnøttolje for å få det mykt

Jeg har vasket mine mange ganger:) Vasker de enten med milo eller med såpe laget til lammeskinn på ullprogram:)

Blir baksiden hard om jeg tørker det liggende oppå tørkestativ??
Jeg vasket mitt i maskin med milo.. Var skeptisk.. Men ble kjempemykt etterpå :) vet ikke "merke" på skinnet, men er kjøpt på babybutikk.

Mitt ble hardt bak på skinndelen- men etter googling på nett leste jeg om tips på å gnikke lano såpe på skinnet etter vask- ble bedre da. Enda litt stivt, men ikke noe som har betydning

Eg har vaska dei på 30 grader med milo, det gjekk heilt fint. Koster dei med ein katte/hunde børste for og få dei fluffy etterpå..

Jeg har kjøpt et lammeskinn fra barnashus. Må jeg vaske dette før baby begynner å bruke det?

Jeg har kjøpt et lammeskinn fra barnashus. Må jeg vaske dette før baby begynner å bruke det?
Jeg ville ha vasket det. Baby ligger med huden mot skinnet og en vet aldri om det er rester av et eller annet igjen der. Og har det ikke vært i pose ute i butikken , så er det nok ikke helt rent...

Takk for at du opprettet denne tråden, Mrs. Tiger! Jeg visste ikke at lammeskinn skulle vaskes en gang, men i morgen skal de til pers :D

Back
Topp