Tro om jeg kan hive det inn i maskin på ullprogram og milo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir baksiden hard om jeg tørker det liggende oppå tørkestativ??
Blir baksiden hard om jeg tørker det liggende oppå tørkestativ??
Mine har heller ikke blitt det, men som sagt tidligere så fins det en løsning for det ogsåBlir baksiden hard om jeg tørker det liggende oppå tørkestativ??
Jeg vasket mitt i maskin med milo.. Var skeptisk.. Men ble kjempemykt etterpå vet ikke "merke" på skinnet, men er kjøpt på babybutikk.Blir baksiden hard om jeg tørker det liggende oppå tørkestativ??
Jeg ville ha vasket det. Baby ligger med huden mot skinnet og en vet aldri om det er rester av et eller annet igjen der. Og har det ikke vært i pose ute i butikken , så er det nok ikke helt rent...Jeg har kjøpt et lammeskinn fra barnashus. Må jeg vaske dette før baby begynner å bruke det?
Jeg har jo kjøpt to. Ett til vogn og ett til hjemme. Hadde ikke tenkt tanken at det må vaskes førstJeg har kjøpt et lammeskinn fra barnashus. Må jeg vaske dette før baby begynner å bruke det?
Fortell hvordan det går!Takk for at du opprettet denne tråden, Mrs. Tiger! Jeg visste ikke at lammeskinn skulle vaskes en gang, men i morgen skal de til pers
Will do!Fortell hvordan det går!
Hvilke program og vaskemiddel. Har to stk så vil ha full oppdatering takk
Gleder meg å høre resultatetWill do!