Hvordan var formen din like etter fødselen?

Vondt i arret etter keisersnittet siden de ikke helt fant smertestillende jeg responderte på, men ellers veldig opplagt! :happy:
 
Jeg var veldig sliten. Ikke rett etter, men da vi hadde kommer på barselhotellet. Følte meg rar nedentil og var veldig hes og tørr i halsen [emoji23]
 
Med eldste var jeg gåen, Og hadde enorme smerter. Gikk på heavy smertelindring 1 uke på sykehuset men måtte klare meg uten når jeg kom hjem.

Med småen var jeg i storform, hadde reist hjem etter noen timer hadde jeg fått lov.
 
Med første var jeg dausliten og hadde behov for å hvile.
Med andre var jeg pigg og kunne dratt rett hjem fra fødestua[emoji6]
 
Med første barnet var jeg sliten etterpå.. litt kluss med epiduralen, så fikk hodepine. Måtte sette blid inn i ryggen igjen dagen etter..

Med andremann, var jeg i fin form dagen etter.

Men veldig godt å få vøre 3 dager på sykehuset etter en fødsel. En tror en er i tipp topp form rett etter, men en er som regel ikke helt der
 
Med første: følte meg bra rett etter sannsynligvis pga adrenalin og svært rask fødsel. Så holdt jeg på å besvime og vi oppdaget at jeg hadde atoniblødning. Var slapp i lang tid etterpå og tror noe av det var pga blodtapet selv om flere andre ting selvfølgelig teller:)
Med andre: også rask fødsel. Var veldig sliten og svimmel frem til dagen etterpå. Kunne ikke gå selv fra barsel til nyfødt første kvelden.
 
Back
Topp