Hvordan type bolig har dere?

Kjedet enebolig, kjøpte for snart 2 år siden :happy:

Kjøpte tomannsbolig for snart 6 år siden. Hadde egentlig lyst å flytte til enebolig nå snart, men så brukte vi pengene på hytte i stedet så da må vi vente litt til.

Ny enebolig, så her er alt klart for ett tilskudd! :) Men er redd det blir håndverkere i hus her da det er en del store feil som må rettes opp..

Leilighet. Flyttet i juni. Håper vi får kjøpt vårt eget snart. Leier studentleilighet :)

Kjøpte hus for ett par år siden. Har hatt flere oppussingsprosjekter siden den gang. Nå gjenstår kun yttergang, som skal bli ferdig ila vinteren/våren. Lillebror i huset har fått nytt, eget soverom i år, så årets første prosjekt er i boks. :-)

Herregud, trur jeg hadde klikka hvis han hadde bodd under meg [emoji6] Må jo forvente lyder når man ikke bor alene i ett hus. Hadde vært no annet hadde man festet til langt på natt hver helg.. og betaler han ikke når han skal, burde han vel klappe igjen!! Sorry, litt hormonell her [emoji85]
Ja, jeg orker ikke prate til han lenger. Hvertfall ikke nå som jeg er hormonell og litt ekstra hissigpropp. Han er godt over 40 og oppfører seg som 14. Han irriterer meg grenseløst. Så nå får samboeren ta seg av den kommunikasjonen der [emoji12] For sist klarte jeg å buse ut med at han var en voksen mann og burde klare å oppføre seg som en! (Skylder på hormonene) [emoji4] Hehe!

Ja, jeg orker ikke prate til han lenger. Hvertfall ikke nå som jeg er hormonell og litt ekstra hissigpropp. Han er godt over 40 og oppfører seg som 14. Han irriterer meg grenseløst. Så nå får samboeren ta seg av den kommunikasjonen der [emoji12] For sist klarte jeg å buse ut med at han var en voksen mann og burde klare å oppføre seg som en! (Skylder på hormonene) [emoji4] Hehe!
Skjønner deg godt [emoji6] Måtte nok ha sendt gubben selv om jeg hadde vært i dine sko. Hehe... Kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne liksom [emoji12]
Men får håpe han skjerper seg eller at han flytter da.. Sånn at dere kan få inn ett mer normalt menneske, som gjør opp for seg til tida [emoji6]

Leilighet! Bodd siden 2013. Har vurdert å selge noen år, men ikke gjort noe med det og nå vil jeg ikke pga det lave markedet [emoji85]

Vi har en 3-roms leilighet. Med en liten fra før må vi nok flytte innen et par års tid tenker jeg :)

Har foreløpig to hus. Tomannsbolig og einebolig på gård. Skal selge tomannsboligen og så flytter vi i sommer:)

Back
Topp