Leier en 2 - roms, men vi har planer om å kjøpe oss noe litt større iløpet av våren 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg orker ikke prate til han lenger. Hvertfall ikke nå som jeg er hormonell og litt ekstra hissigpropp. Han er godt over 40 og oppfører seg som 14. Han irriterer meg grenseløst. Så nå får samboeren ta seg av den kommunikasjonen der [emoji12] For sist klarte jeg å buse ut med at han var en voksen mann og burde klare å oppføre seg som en! (Skylder på hormonene) [emoji4] Hehe!Herregud, trur jeg hadde klikka hvis han hadde bodd under meg [emoji6] Må jo forvente lyder når man ikke bor alene i ett hus. Hadde vært no annet hadde man festet til langt på natt hver helg.. og betaler han ikke når han skal, burde han vel klappe igjen!! Sorry, litt hormonell her [emoji85]
Skjønner deg godt [emoji6] Måtte nok ha sendt gubben selv om jeg hadde vært i dine sko. Hehe... Kjenner jeg hisser meg opp på dine vegne liksom [emoji12]Ja, jeg orker ikke prate til han lenger. Hvertfall ikke nå som jeg er hormonell og litt ekstra hissigpropp. Han er godt over 40 og oppfører seg som 14. Han irriterer meg grenseløst. Så nå får samboeren ta seg av den kommunikasjonen der [emoji12] For sist klarte jeg å buse ut med at han var en voksen mann og burde klare å oppføre seg som en! (Skylder på hormonene) [emoji4] Hehe!