Hvordan type bolig har dere?

Eier 3-roms leilighet, men vi er på jakt etter enebolig. Skulle helst hatt et lite småbruk, men det er ikkje så lett å finne :D
Har foresten sett etter enebolig/tomt i snart 2 år, er omtrent ingenting på markedet som er aktuelt. Vi VIL ha stor tomt, et praktisk hus med min,2 soverom, vaskerom, stue kjøkken og bad på samme etasje og så resten av soverommene pluss ekstra stue og bad i kjeller eller på loft. Er litt som skal på plass med andre ord :)

Smartpanel er genialt [emoji2] Har også sett på de wall2paint, er også sånne slette. Så mye enklere enn å måtte sparkle, pusse, sparkle og pusse enda en gang. Hater gips etter at vi totalrenoverte leiligheten [emoji29]
Skjønner ikke hvorfor folk legger tapet bare rett på.. kanskje lettvint der og da, men fy for en jobb å få det av igjen.
Har desverre funnet noen sånne løsninger i huset her også. Men blir plater til den store gullmedalje her altså [emoji12]

Nei gips gidder jeg ikke. Bare man ser litt hardt på den får den hakk. Hadde det i vår gamle leilighet, og jeg hang aldri opp noen bilder pga det.
Når vi får de nye veggene i nyhuset, kan vi få stendere i treverk hvor vi vil så vi slipper å borre i muren osv :)

Eier en tomannsbolig og leier ut en leilighet i byen som vi nå skal selge, er på utkikk etter enebolig, uten hastverk :) Tre soverom her vi bor nå så kan bli boende her med ett barn værtfall :)

Tomannsbolig :)

Begge vil ha større plass. Men enn så lenge trives vi for godt til å se etter noe annet.

Enebolig i rekke bygget i 2010 :) har ikke planer om å flytte med det første :)

Han klager på at toåringen vår tramper og mister ting i gulvet[emoji58] Og så betaler han aldri i tide.
Herregud, trur jeg hadde klikka hvis han hadde bodd under meg [emoji6] Må jo forvente lyder når man ikke bor alene i ett hus. Hadde vært no annet hadde man festet til langt på natt hver helg.. og betaler han ikke når han skal, burde han vel klappe igjen!! Sorry, litt hormonell her [emoji85]

Enebolig, bodd siden sommeren '14
Har og pusset opp siden, men akkurat nå har vi litt oppussing stopp. Renovert kjøkken 2 soverom, delvis stue samt ett toalett ;)

Har 3/4 soverom, men en upraktisk tomt, så ønsket om nytt er stort, med større gårdsplass bla... :p

Bor i en liten enebolig nå, skal flytte i en større enebolig i begynnelsen av mars :)

Bygde enebolig i 2009 med uinnredet loft. I november startet vi (dvs. en innleid snekker) med å innrede loftet. Blir 3 soverom, 1 walk-in closet, 1 bad og en liten stue der.
Utrolig fornøyd med timing, for nå vil alt være klart i god tid til familieforøkning. Og ORKER ikke tanken på å være høygravid eller ha en nyfødt i hus med håndverkere som flyr inn og ut, og alt bråk og støv det medfører.
Så veldig fornøyd med at vi satte i gang nå.

Kjøpe leilighet på 45 kvm med to soverom nå i desember, var akkurat stor nokk for meg, samboer, 2 åringen og en liten hund :p graviditeten var med andre ord ikke helt planlagt så vi blir nødt til å bo i liten leilighet noen mnd med nyfødt før vi kan selge å kjøpe noe sammen som er litt større :p samboer eier hus en annen plass i landet så planen er å selge hans hus og mi leilighet så vi får kjøpt drømmehuset sammen :D

Enebolig. Bygget på hele det siste året nå. Slitsomt, men satser på at alt er klart til den lille kommer:)

Back
Topp