Hvordan tv serier

Må se unge mødre danmark,slankekrigen og av alle ting 1 mann og 4 koner :/ Ikke vet jeg hvorfor men gleder meg til 23 kl 21 :) hehe..Og masse disney junior og peppa gris ;)
Slankekrigen er morro, spesielt den sesongen de viser nå:)
1 mann 4 koner har jeg aldri hørt om.:p
 
True blood, og så ser jeg Unge mødre DK...Og så har jeg og sambo begynt å se på prison break nå, for den er det ingen av oss som har sett...:)
Prison break sesong 1 er kjempe bra, 2 er grei. Sesong 3 er ingen vits å se.
 
Slankekrigen er morro, spesielt den sesongen de viser nå:)
1 mann 4 koner har jeg aldri hørt om.:p
What her er det noe jeg virkelig ikke har fått med meg
 
kanskje tvangsgiftet?
Tja hvem vet egentlig. Onkelen til min mann har 2 koner (som den eneste i familien btw!)
Og jeg skjønner ikke hvordan det går.. mener han har 13 barn og jeg!! Han fikk en annen kone fordi hans første tydeligvis ikke kunne få barn (haha ja inntil han giftet seg med ei anna det)
 
Tja hvem vet egentlig. Onkelen til min mann har 2 koner (som den eneste i familien btw!)
Og jeg skjønner ikke hvordan det går.. mener han har 13 barn og jeg!! Han fikk en annen kone fordi hans første tydeligvis ikke kunne få barn (haha ja inntil han giftet seg med ei anna det)
Men hva med kjærligheten da? kan man elske 2 stykker?
 
Og sikkert mannen din også. Regner med han ikke ville ønske å dele deg heller;) kan damene ha flere menn?
Damene kan dessverre ikke det ;)
Er noe med at mennene skal forsørge sine koner og man skal vite hvem som er far til barna og slike ting.
Egentlig så kommer flerkoneri ifra tider hvor det er mange flere kvinner enn menn som ved krigs tider. Så for at kvinnene skulle kunne ha en trygg økonomi og slike ting så ble det lov, men selvom det er lov er det ikke anbefalt i islam og ha flere koner faktisk. Sånn som mohamed hadde flere koner men for å kunne spre fred og islam

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp