Hvordan tv serier

Once upon a time! :D nå har jeg forresten sett episode 11!! :eek:
 
Mange :p men tatt en pause nå. Blir gal av å vente på neste episode. Men ser på, Bones, once upon a time,the vampire diaries, ttrue blood, the mentalist, spesialstyrken (flashpoint)... De jeg kommer på nå :p
 
Hver gang vi møtes

Ellers venter jeg i spenning på ny sesong av game of thrones, dexter, breaking bad, suits, how i met your mother og big bang :)
 
Hmm litt forskjellig. Dexter, greys, big bang, braking bad etc :)
 
Altfor mange har det blitt nå :p
grey's, private praksis, hver gang vi møtes, til bords med fienden, wallander, tid for hjem
 
altså jeg skulle gjerne også sett the big bang theory, greys anatomy, private praksis meeeen for tregt nett så holder meg til 1 nå :)

liker også bones og house da :)
 
Home and away:) unge mødre danmark (fordi jeg MÅ, men blir så forbnna
På de) utenom laster jeg ned diverse jenteserier når jeg har tid å se:)
 
Har begynt å se på Friends igjen, selvom jeg har sett dem før :p ellers det blir de andre morsome seriene i ny og ne ;) har ikke så mye tid så :p
 
24, One tree hill, gossip girl, 7th heaven, the voice usa.. Ser når jeg kan, og hva som frister... Tar opp ellers er det på netflix :)
 
Må se unge mødre danmark,slankekrigen og av alle ting 1 mann og 4 koner :/ Ikke vet jeg hvorfor men gleder meg til 23 kl 21 :) hehe..Og masse disney junior og peppa gris ;)
 
Må se unge mødre danmark,slankekrigen og av alle ting 1 mann og 4 koner :/ Ikke vet jeg hvorfor men gleder meg til 23 kl 21 :) hehe..Og masse disney junior og peppa gris ;)

Sesonstart på unge mødre nprge i dag ;)
 
Ja, og det skal jeg og min datter på 18 se på :) Blir litt oppgitt av enkelte jenter som har vært med tidligere for å være ærlig .
 
Ja, og det skal jeg og min datter på 18 se på :) Blir litt oppgitt av enkelte jenter som har vært med tidligere for å være ærlig .

Ja er ganske spesielle... Rart barnevernet ikke griper inn av og til...
 
True blood, og så ser jeg Unge mødre DK...Og så har jeg og sambo begynt å se på prison break nå, for den er det ingen av oss som har sett...:)
 
Ja er ganske spesielle... Rart barnevernet ikke griper inn av og til...

Tanken har streifet meg enkelte ganger.. Fatter ikke at noen ser hvordan enkelte er :/ Men vi vet jo ikke åssen reaksjoner de har fått i ettertid heller .
 
Hotel Cæsar, greys og private praksis. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp