Hvordan tolker dere disse?

Hylleblomst

Flørter med forumet
Hei. Jeg testet meg for graviditet i dag, da jeg i det siste har måttet tisse hele tiden, puppene er ømme og jeg har kastet opp uten og være syk. Så fikk jeg to streker, men den test streken er veldig lys. Vil det si at den er positiv? Sikkert dumt spørsmål, men jeg er ung og har ikke så mye erfaring med slikt så derfor spør jeg ydmykt her. Tusen takk for svar på forhånd

Vedlegg

• IMG_1335.jpeg
    IMG_1335.jpeg
    369,2 KB · Visninger: 56
Så lenge det er to streker betyr det positiv ja :D

Hei. Jeg testet meg for graviditet i dag, da jeg i det siste har måttet tisse hele tiden, puppene er ømme og jeg har kastet opp uten og være syk. Så fikk jeg to streker, men den test streken er veldig lys. Vil det si at den er positiv? Sikkert dumt spørsmål, men jeg er ung og har ikke så mye erfaring med slikt så derfor spør jeg ydmykt her. Tusen takk for svar på forhånd
Absolutt gravid! Sannsynligvis ikke så langt på vei siden strekene er så svake. Hvis du vil kontrollere at hormonene går riktig vei så kan du ta ny test 48 timer etter den første. Streken burde da bli tydelig mørkere :happy:

To streker er gravid, selv om de er svake. :) Jeg gjetter at du ikke er lenger enn 4 uker på vei dog, med tanke på styrken på strekene dine; så veldig nygravid!

Gratulerer..? Og lykke til :)

Ser positive ut, de :flower :cool05:gen014:happy093:love017:talk017:binkybaby

Back
Topp