LittleBiii
Forumet er livet
Nå er ikke mine foreldre skilte,så sånn sett kan jeg jo ikke skjønne det perspektivet. Men: jeg tenker det er mange måter å holde familien samlet,og så om ikke alle bor under samme tak. Det viktigste er at dere fungerer sammen som foreldre uansett hva. Kanskje fungerer dere bedre uten å bo sammen.
Dersom han virkelig angrer seg og er en skikkelig kar,og dersom du virkelig elsker han også, så vil det faktisk kunne ordne seg etter en tid fra hverandre. Grunnen til at folk som først har flyttet fra hverandre ikke finner sammen igjen, er jo vanligvis at minst en av partene har gått videre. Det er jo likevel en sjanse på sikt dersom dere virkelig er en god match.
Du er tøff som tør å stille deg spørsmål, både om å gå men også om å bli. Det er et tøft valg, og så blir man jo litt svimeslått når sånt skjer og det er vanskelig å tenke klart.
Ja det er sant. Jeg har tenkt mer og mer i det siste at jeg stoler på han som pappa, for han er en flink og god pappa til barna og de forguder han! Men stoler naturlig nok ikke på han som kjæreste lengre og det vil jeg nok aldri klare å gjøre igjen. Og når tilliten er såpass knust som den er nå, vil det være vanskelig å gå videre som før. For det blir jo aldri glemt det som har skjedd. Men vi må bare heller fokusere på å gå videre som venner og samarbeide på best mulig måte for barna