Aprilbaby3
Forelsket i forumet
Hvordan tema skal dere ha på barnerommet? Hvis dere skal ha [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullingen
Ole Brumm [:D]
ORIGINAL: Bebigullet
Har også lyst på ole brumm [:)] men søsteren min hadde også det. så tenkte å prøve å være litt kreativ å velge noe annet :p forslag noen ? hehe
ORIGINAL: girlypai
Har også lyst på ole brumm [:)] men søsteren min hadde også det. så tenkte å prøve å være litt kreativ å velge noe annet :p forslag noen ? hehe
tja... du kan jo bruke mer tussi og tigergutt enn selve ole brum da.. personlig liker jeg de to bedre enn selve ole brum.
eller så er bambi og trampe søte. snoopy med kosekluten sin, mikke mus, knerten figuren, tweety, tom & jerry.
ja det er bare fantasien som setter grenser! [:)]
ORIGINAL: girlypai
tja... du kan jo bruke mer tussi og tigergutt enn selve ole brum da.. personlig liker jeg de to bedre enn selve ole brum.
eller så er bambi og trampe søte. snoopy med kosekluten sin, mikke mus, knerten figuren, tweety, tom & jerry.
ja det er bare fantasien som setter grenser! [:)]
Takk for tips :) mange gode forslag der ja !
Tenkte å ha noen bilder på veggene i figur å litt bamser å sånn. så har jeg veldig lyst på mammut møbler fra ikea. syns de er så søte [:)][:)]
ORIGINAL: Piksi
Jeg er så heldig og har en kamerat som er maler (malerier og sånn) og han skal få frie tøyler til og male veggene med motiver og/eller figurer. Gleder meg til og se resultatet, som jeg er sikker på blir kjempe bra.
Og så hadde jeg selv svart tak med stjerner og planeter når jeg var liten, så jeg vurderer det nå igjen.