Hvordan tema?

Aprilbaby3

Forelsket i forumet
Hvordan tema skal dere ha på barnerommet? Hvis dere skal ha [:)]

Vet ikkje enda, har bare en 2-roms enda, så vente me d t æ får 3-roms :) Men trur nok ho ska bli ei lita prinsessa, men blir nok ikkje å male hele rommet rosa. Kanskje bare den ene veggen :)

Blått :)

Søkte på "barnerom insirasjon" på google (bilder), og fant harmonisklykke.com sine sider interresante :)

han her får en egen "krok" på vårt soverom, ein brun vegg og resten kvitt, men ole brumm bilder og bamser [:)]

ORIGINAL: tullingen

Ole Brumm [:D]

Har også lyst på ole brumm [:)] men søsteren min hadde også det. så tenkte å prøve å være litt kreativ å velge noe annet :p forslag noen ? hehe

jeg vil helst ikke ha noe sånn "figur-tema", så her blir det bare farger i hvitt, lysegrått og lyseblått:) litt shabby chic og litt skandinavisk nostalgi eller hva jeg skal kalle det.hehe

ORIGINAL: Bebigullet

Har også lyst på ole brumm [:)] men søsteren min hadde også det. så tenkte å prøve å være litt kreativ å velge noe annet :p forslag noen ? hehe

tja... du kan jo bruke mer tussi og tigergutt enn selve ole brum da.. personlig liker jeg de to bedre enn selve ole brum.
eller så er bambi og trampe søte. snoopy med kosekluten sin, mikke mus, knerten figuren, tweety, tom & jerry.
ja det er bare fantasien som setter grenser! [:)]

Tror ikke jeg skal ha så mye figurer og sånt jeg heller. HAr forrsten ikke innredet/gjort noe spesielt med rommet til storesøster. Nå skal vi kanskje flytte i løpet av kommende år, så ser ikke for meg at jeg kommer til å gjøre noe mens vi bor her. Får heller pusse opp barnerommet dit vi evt. flytter. Tror nok heller ikke vi kommer til å gå for helrosa rom, men kanskje en vegg eller to, mens resten er hvitt. Kanskje pynte med noen wallies eller noe sånt. Kunne tenkt meg hatt noen vintage ole Brum-bilder, men finner ikke noen. Finner bare sånn moderne Ole Brum, og det syns jeg ikke er så fint. Vil ha de gamle tegningene. Noen som vet om noe sted som har sånt? Om jeg skulle gått for en Ole Brum-figur, måtte det vært Kengu eller Kengubarnet. Hadde en diger tegning av Kengu bak på russefrakken min i sin tid (ja i Trøndelag har vi sånne svære legefrakker som vi dekorerer, i stedet for slike kjeledresser).

ORIGINAL: girlypai

tja... du kan jo bruke mer tussi og tigergutt enn selve ole brum da.. personlig liker jeg de to bedre enn selve ole brum.
eller så er bambi og trampe søte. snoopy med kosekluten sin, mikke mus, knerten figuren, tweety, tom & jerry.

Takk for tips :) mange gode forslag der ja !
Tenkte å ha noen bilder på veggene i figur å litt bamser å sånn. så har jeg veldig lyst på mammut møbler fra ikea. syns de er så søte [:)][:)]

Jeg er så heldig og har en kamerat som er maler (malerier og sånn) og han skal få frie tøyler til og male veggene med motiver og/eller figurer. Gleder meg til og se resultatet, som jeg er sikker på blir kjempe bra.
Og så hadde jeg selv svart tak med stjerner og planeter når jeg var liten, så jeg vurderer det nå igjen.

ORIGINAL: girlypai

Takk for tips :) mange gode forslag der ja !
Tenkte å ha noen bilder på veggene i figur å litt bamser å sånn. så har jeg veldig lyst på mammut møbler fra ikea. syns de er så søte [:)][:)]

Bare hyggelig! [:)]
mammut møblene fra ikea er kjempe søte ja! [:)] syntes jeg absolutt du bør gå for. det ville jeg gjort, hvis vi hadde hatt et barnerom å møblere.. [:)]
vi må ta det når han blir stor nok til å sove allene, for da får han vårt soverom. og vi flytter inn i et annet soverom i huset.

ORIGINAL: Piksi

Jeg er så heldig og har en kamerat som er maler (malerier og sånn) og han skal få frie tøyler til og male veggene med motiver og/eller figurer. Gleder meg til og se resultatet, som jeg er sikker på blir kjempe bra.
Og så hadde jeg selv svart tak med stjerner og planeter når jeg var liten, så jeg vurderer det nå igjen.

Så stilig . da må du legge ut bildet når det er ferdig [:)] hadde vært gøy å sett ^^,

samme her:)

Back
Topp