Sommerfugl79
Elsker forumet
lurer litt på om dere straffer barna deres når de gjør noe galt, strekker ting alt for langt, ikke hører på deg osv.
bruker du noen av disse metodene??
bruker du noen av disse metodene??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er bare 2 og har ikke særlig språk ennå. Tar han vekk fra situasjonen, forteller det ikke er lov. Får heller masse ros og oppmuntring når han gjør bra ting.AnaBanana skrev:
Vi har så vidt kommet i gang med "time out" vi.. holder som regel med en advarsel, så er det over! Hvis ikke så funker time out bra bare for å ta han ut av situasjonen og fokusere på noe annet. Han er ikke to enda engang, men har bra språk og skjønner mye av det vi sier. Så vi ser alltid an dette først da. Er stort sett om han en sjelden gang slår, eller om han kaster leker og ikke stopper etter tilsnakk en eller to ganger:)lelo skrev:
Det høres sikkert fryktelig teit ut, men jeg har enda tilgode at hun ikke hører etter når jeg gir henne en beskjed.LilleKaisa skrev:
Sier jeg nei til noe, så forstår hun at det betyr nei:)
Har aldri måtte straffe henne på noen måte!
Kosinus skrev:
Det høres sikkert fryktelig teit ut, men jeg har enda tilgode at hun ikke hører etter når jeg gir henne en beskjed.LilleKaisa skrev:
Sier jeg nei til noe, så forstår hun at det betyr nei:)
Har aldri måtte straffe henne på noen måte!
Snille barn,blir rampete ungdommerhehe neida.