Hvordan sover de små på dagtid?

En tråd i 'August 2012' startet av Mirakel91, 27 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mirakel91 Flørter med forumet

Lurer på hvordan dere gjør det med dagslurene på dagtid nå? Hvor mange?

2. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

En dupp på rundt en time i tolv-halv etttida. Ønsker gjerne at duppen er lengre, men etter en time er han lys våken. ;) Vi har nettopp gått ned fra 1-2 dupper, og fått mye bedre kvelder etter det. :)

3. Mirakel91 Flørter med forumet

Har også prøvd med en lur nå den siste uka. Når han hadde to lurer så virket han ikke trøtt til siste luren, så måtte bare ta den for å få den unnagjort før klokka ble for mye...Men han sov 1 1/2 time på begge lurene. Men selv om han er kjempetrøtt med en lur, så er han kjempevanskelig å få lagt, i tillegg til at han noen ganger sover kun 40 minutter, og er overhodet ikke utsovet. (har hendt seg at han har sovet 1 1/2-2 timer også). Så blir så usikker på hvordan jeg skal gjøre det me disse lurene nå :/

4. Leontodon Forumet er livet VIP

Her har vi to dupper, en fra ca kl 09-11 og en fra ca 13-14

5. lillerypa Forumet er livet

Her har vi to, fra 09.30/10-11.30/12.00 og en fra ca 13/14-15 :)

6. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Det er jo ikke sikkert at en lur funker for dere. Hadde I. vært overtrøtt og våken på kveldene så ville jeg gått tilbake til to dupper, og forsøkt å få duppene så tidlig som mulig. Må nesten prøve deg frem. I. Er lik storerbor ser det ut til. Han slutte også tidlig med dupp nr. to, og sluttet tidlig å sove på dagtid. ;)

7. Mirakel91 Flørter med forumet

Ja må nesten bare gjøre det :)

8. kattemamma Lei av å elske

Omtrent samme her. Varierer mye hvor lenge hver dupp blir men i det siste 1-2 timer på hver. Ellers alt fra 30 min til 2.5 timer.

9. Løvemamma Betatt av forumet

Oppe mellom 5-7. Sover igjen i 09.00 tiden. Sover da alt fra 1-2 timer. Så er hun våken til rundt 14.00 tiden og sover som regel en kort dupp på 20 min. Om ikke morgenduppen ble kort, da kan hun ta en lenger en på formiddagen. :) Legger seg i 19.00 tiden. Sover godt. Våkner alt fra 1-2 ganger. Vil si den ene gangen er morgenen hvor hun får flaske og sover litt videre. :) Innimellom sover hun gjennom hele natten.

10. Atannia Gift med forumet

To dupper. En rundt hal 9-9 og en i 14 tia.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Del denne siden