Hvordan sover de små på dagtid?

En dupp på rundt en time i tolv-halv etttida. Ønsker gjerne at duppen er lengre, men etter en time er han lys våken. ;) Vi har nettopp gått ned fra 1-2 dupper, og fått mye bedre kvelder etter det. :)
 
Har også prøvd med en lur nå den siste uka. Når han hadde to lurer så virket han ikke trøtt til siste luren, så måtte bare ta den for å få den unnagjort før klokka ble for mye...Men han sov 1 1/2 time på begge lurene. Men selv om han er kjempetrøtt med en lur, så er han kjempevanskelig å få lagt, i tillegg til at han noen ganger sover kun 40 minutter, og er overhodet ikke utsovet. (har hendt seg at han har sovet 1 1/2-2 timer også). Så blir så usikker på hvordan jeg skal gjøre det me disse lurene nå :/
 
Her har vi to dupper, en fra ca kl 09-11 og en fra ca 13-14
 
Her har vi to, fra 09.30/10-11.30/12.00 og en fra ca 13/14-15 :)
 
Har også prøvd med en lur nå den siste uka. Når han hadde to lurer så virket han ikke trøtt til siste luren, så måtte bare ta den for å få den unnagjort før klokka ble for mye...Men han sov 1 1/2 time på begge lurene. Men selv om han er kjempetrøtt med en lur, så er han kjempevanskelig å få lagt, i tillegg til at han noen ganger sover kun 40 minutter, og er overhodet ikke utsovet. (har hendt seg at han har sovet 1 1/2-2 timer også). Så blir så usikker på hvordan jeg skal gjøre det me disse lurene nå :/
Det er jo ikke sikkert at en lur funker for dere. Hadde I. vært overtrøtt og våken på kveldene så ville jeg gått tilbake til to dupper, og forsøkt å få duppene så tidlig som mulig. Må nesten prøve deg frem. I. Er lik storerbor ser det ut til. Han slutte også tidlig med dupp nr. to, og sluttet tidlig å sove på dagtid. ;)
 
Det er jo ikke sikkert at en lur funker for dere. Hadde I. vært overtrøtt og våken på kveldene så ville jeg gått tilbake til to dupper, og forsøkt å få duppene så tidlig som mulig. Må nesten prøve deg frem. I. Er lik storerbor ser det ut til. Han slutte også tidlig med dupp nr. to, og sluttet tidlig å sove på dagtid. ;)

Ja må nesten bare gjøre det :)
 
Oppe mellom 5-7. Sover igjen i 09.00 tiden. Sover da alt fra 1-2 timer. Så er hun våken til rundt 14.00 tiden og sover som regel en kort dupp på 20 min. Om ikke morgenduppen ble kort, da kan hun ta en lenger en på formiddagen. :) Legger seg i 19.00 tiden. Sover godt. Våkner alt fra 1-2 ganger. Vil si den ene gangen er morgenen hvor hun får flaske og sover litt videre. :) Innimellom sover hun gjennom hele natten.
 
To dupper. En rundt hal 9-9 og en i 14 tia.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp