Hvordan sofa har du?

Du sier noe der. Skinn er nok det lureste med små barn som griser. Vi kjøpte den før jeg ble gravid, så får nok bare bruke den vi har, selvom jeg angrer veeldig på kjøpet:(

den er jo kjempe fin, så er jo ikke noe angre på det :) får legge et teppe der ungen sitter og spiser etterhvert :) men har man barn så har man barn ;) kan ikke regne med at alt skal være rent og pyntlig da ;)

den er jo kjempe fin, så er jo ikke noe angre på det :) får legge et teppe der ungen sitter og spiser etterhvert :) men har man barn så har man barn ;) kan ikke regne med at alt skal være rent og pyntlig da ;)
Nei sant det da:) Men liker ikke putene i sofaen. Verken rygg eller sitteputene. Høydeforskjell på de vi sitter på selvom jeg reklamerte på det ble det likt igjen:( Og ryggputene blir så daffe altfor fort. Også syns jeg den er for stor for lille stua vår. Hehe, sambo har hørt om dette noooen ganger ja:P

Nei sant det da:) Men liker ikke putene i sofaen. Verken rygg eller sitteputene. Høydeforskjell på de vi sitter på selvom jeg reklamerte på det ble det likt igjen:( Og ryggputene blir så daffe altfor fort. Også syns jeg den er for stor for lille stua vår. Hehe, sambo har hørt om dette noooen ganger ja:p
he he... ja det kan jeg tenke meg :) han er egentlig litt lei og høre om den store stygge sofa'n han da :) vi har egentlig veldig stor stue så vi har plass :) du får kjøpe noen sånne store puter på ikea og ha som pynteputer og bak ryggen ;)

he he... ja det kan jeg tenke meg :) han er egentlig litt lei og høre om den store stygge sofa'n han da :) vi har egentlig veldig stor stue så vi har plass :) du får kjøpe noen sånne store puter på ikea og ha som pynteputer og bak ryggen ;)
En smule lei kan du si:P Blir mest most ned når vi lener armene på toppen da, men men, får bytte om noen år vel;)

Har en brun sofa fra boconcept. Modellen heter cenova. Kjempedeilig og perfekt for de som ikke liker å sitte i sofaen, men ligge :)

Vi har en fra skeidar, med sånn utstikker på :-p orker ikke stå opp av sofaen riktig ennå for å ta bilde :-p

Åh, jeg elsker det bordet du har :D
Takk!! :) Det er kanskje litt stort for stua vår, men er så fornøyd med det at det ikke er aktuelt å bytte det ut heller!! Perfekt med små barn i hus mtp hakk og sånn, ett hakk og skramme fra eller til gjør ingenting :P

Back
Topp