Alk84
Gift med forumet
Du sier noe der. Skinn er nok det lureste med små barn som griser. Vi kjøpte den før jeg ble gravid, så får nok bare bruke den vi har, selvom jeg angrer veeldig på kjøpet![]()
den er jo kjempe fin, så er jo ikke noe angre på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du sier noe der. Skinn er nok det lureste med små barn som griser. Vi kjøpte den før jeg ble gravid, så får nok bare bruke den vi har, selvom jeg angrer veeldig på kjøpet![]()
Nei sant det daden er jo kjempe fin, så er jo ikke noe angre på detfår legge et teppe der ungen sitter og spiser etterhvert
men har man barn så har man barn
kan ikke regne med at alt skal være rent og pyntlig da
![]()
he he... ja det kan jeg tenke megNei sant det daMen liker ikke putene i sofaen. Verken rygg eller sitteputene. Høydeforskjell på de vi sitter på selvom jeg reklamerte på det ble det likt igjen
Og ryggputene blir så daffe altfor fort. Også syns jeg den er for stor for lille stua vår. Hehe, sambo har hørt om dette noooen ganger ja
![]()
En smule lei kan du sihe he... ja det kan jeg tenke meghan er egentlig litt lei og høre om den store stygge sofa'n han da
vi har egentlig veldig stor stue så vi har plass
du får kjøpe noen sånne store puter på ikea og ha som pynteputer og bak ryggen
![]()
Den spise gruppa du har vil jeg også ha!!!! Kjempefiin!!!Her er vår sofa og vår Sofia![]()
Hørtes ut som noe for oss! Takk for tipsHar en brun sofa fra boconcept. Modellen heter cenova. Kjempedeilig og perfekt for de som ikke liker å sitte i sofaen, men ligge![]()
Er veldig fornøyd med både spisebord og snuppeDen spise gruppa du har vil jeg også ha!!!! Kjempefiin!!!Herlig jente du har!!
![]()
Åh, jeg elsker det bordet du har
Takk!!Åh, jeg elsker det bordet du har![]()