Hvordan skjule det...?

Har dessverre ikke så mange tips. Trodde selv jeg hadde klart å skjule det med litt store gensere på jobb.
Fortalte sjefen i går at jeg er gravid, og hu så at det hadde hun sett på meg i flere uker at jeg var...

Hos oss kjører vi annenhver tur så det er liksom ganske tilfeldig:facepalm:
Aha, det skjønner jeg at du vil da. Men da har du sikkert tjent opp permisjonsrettigheter i den andre jobben din? Slik at det er inntektsmessig du tenker på?

Kjører annenhver vi å, men noen er mer glad i å kunne kjøre støtt :)

Ja har jobbet bra der men blir mer vakter nå i sommer og lønn som gikk opp til fagarbeiderlønn nå i mai :)
Kjennes ut som bekkenløsning er i farten her å men håper på å få jobbet ut de vaktene jeg har nå tom august :) :) før har stort sett 80-100% hele sommeren :) pluss ambulansen

Kjører annenhver vi å, men noen er mer glad i å kunne kjøre støtt :)

Ja har jobbet bra der men blir mer vakter nå i sommer og lønn som gikk opp til fagarbeiderlønn nå i mai :)
Kjennes ut som bekkenløsning er i farten her å men håper på å få jobbet ut de vaktene jeg har nå tom august :) :) før har stort sett 80-100% hele sommeren :) pluss ambulansen

Ok, jeg skjønner godt at du vil prøve å jobbe vaktene du har. Det er jo helt sikkert mulig også hvis formen er fin. Bare ta vare på deg selv og ikke trosse kroppen om bekkenløsningen virkelig skulle gjøre sitt inntog. Jeg tipper jeg går ut litt utti juli om alt går fint:)

Ok, jeg skjønner godt at du vil prøve å jobbe vaktene du har. Det er jo helt sikkert mulig også hvis formen er fin. Bare ta vare på deg selv og ikke trosse kroppen om bekkenløsningen virkelig skulle gjøre sitt inntog. Jeg tipper jeg går ut litt utti juli om alt går fint:)

Siste vakt i sommer 16 juli men må høre med nav hvordan de gjør det siden det går jo 14 dagr imellom pga ferier :)

Siste vakt i sommer 16 juli men må høre med nav hvordan de gjør det siden det går jo 14 dagr imellom pga ferier :)

Ja du kan jo høre med de:)

Aaah, jeg skal jobb aktiv natt i natt og jeg skjønner virkelig ikke at det skal gå med den kvalmen jeg for tiden får på kvelden:wacky:

Ja du kan jo høre med de:)

Aaah, jeg skal jobb aktiv natt i natt og jeg skjønner virkelig ikke at det skal gå med den kvalmen jeg for tiden får på kvelden:wacky:

Hadde 6 timer kjøring natt til i går... fikk lagt meg 0330... kjære vene.... nattkjøring og gravid passer ikke sammen

Oh no! Tror vi er så bøsta :)

Svigermor igår «oii den buksa var kul, høy og sløyfe på magen å greier!» ei bukse jeg har brukt mange ganger da j har vært der :joyful:

Mamma idag «jeg følger med vettu» mens å klapper meg på magen jeg så krampeaktig prøver å holde inne :) :dead::angelic:

Så typen min bare da alle var dratt... «tror det er døfødt i holde inne magen, de eldre damene skjønner detta selv om unga ikke gjør det» :) :)

Men vi sier ikke noe før ul om 11 dager :) :) :Heartbigred

Hadde 6 timer kjøring natt til i går... fikk lagt meg 0330... kjære vene.... nattkjøring og gravid passer ikke sammen

Nei det er helt forferdelig!! Jeg jobber primært på en stasjon med hvilende men det er sterkt belastet stasjon så vi kjører stort sett alltid mye på natt. Nå i natt skal jeg jobbe på en bystasjonen hvor det er en aktiv bil så da tegner det i alle fall ikke for soving:wtf: Jeg forstår virkelig hvorfor nattevakter ikke er anbefalt for gravide i grunn.

Nei det er helt forferdelig!! Jeg jobber primært på en stasjon med hvilende men det er sterkt belastet stasjon så vi kjører stort sett alltid mye på natt. Nå i natt skal jeg jobbe på en bystasjonen hvor det er en aktiv bil så da tegner det i alle fall ikke for soving:wtf: Jeg forstår virkelig hvorfor nattevakter ikke er anbefalt for gravide i grunn.

Er bare døgn på en av stasjonene jeg jobber på, men den ligger i distriktet så nattturene er få men lange... 1-2 timer blått inn til nærmeste sykehus, litt annpå hvor i området man er ... :) og typisk nok, skal man noe dagen etter så blir det kjøring hele natten... så 16 juli blir nok en heftig natt for da er planen sørlandet dagen etter :) :) men da er kvalmen forhåpentligvis over og det blir nok siste vakt i år :)

Back
Topp