Hvordan skal dere gjøre det med foreldrepermisjon?

Han har egentlig ikke behovet pluss så er det veldig mye som skjer på jobben neste år men hvis han må så får vi se hvordan vi gjør det
Han må jo ingenting, men tar han ikke ukene sine faller de bort. Det går ikke å overføre de til deg
 
Herblir vi nok å dele permisjonen, men usikker på hvordan, må se hvordan det vil være rent økonomisk.
 
Jeg tenker å ta 80 og ta min del pluss felles. Mannen kan ikke være borte fra jobb da firmaet ikke går rundt uten han, så da blir det en del ulønna og:blackeye:
Her fikk jeg lønn av pappaen sitt firma sist, siden han drev eget AS og kunne ikke ta så mye fri, kanskje det hadde gått for dere også? :)
 
Her fikk jeg lønn av pappaen sitt firma sist, siden han drev eget AS og kunne ikke ta så mye fri, kanskje det hadde gått for dere også? :)
Så greit:) Ja vi må se litt på mulighetene, har begynt å spare litt i tilfelle det bli mye ulønnet, men håper det ordner segxsmile9
 
Hvordan gjør man det om far tar 2 fridager i uken, hva med de 3 siste? Deltid i barnehage?
Hvis jeg tar ut 80% perm, hvor mange uker får jeg samlet med felles?
 
Mannen og jeg er enige, vi tar 80% permisjon med ferie forlengelser. Jeg har 19 uker + fellesperioden, han tar 19 uker på slutten.
 
Vi tar 80%, jeg tar fellesperioden, men begynner på jobb i gradert stilling når babyen er ca 6mnd. Jeg jobber turnus så 60% stilling tilsvarer ca 9-10dager jobb i mnd og tar i tillegg ut oppspart ferie innimellom. På den måten forlenger jeg permisjonstiden betraktelig.
 
Vi tar 100%, jeg tar fellesdel og ferie i 2020, samt 5uker ferie i 2021. Medmor tar ferie i 2020 så vi har tid sammen med den lille utover fødselspermisjonen samt at hun overfører 2 uker til 2021.

Vi tar så 2 uker sammen i overgang fra min perm til medmors perm, og 2 uker sammen før/ved bhg start. Det utgjør at vi mangler ca 4 uker som vi ønsker å dele opp 50/50 med ulønnet.

Vi tenite det skulle gå på medmor da hun tjener minst, men det har da også desisert størst effekt for hennes pensjon og feriepenger, så vi deler 50/50

Komplisert oppdeling, men en løsning vi er fornøyd med og føler det gir oss mulighet til å gjøre de kanskje vanskeligere tingene sammen
 
Vi går for 100%. Jeg tar fellesperioden og så forlenger vi med ferie begge årene.
 
Back
Topp