hvordan skal dere fortelle nyheten til nærmeste familie?:)

mom88

Flørter med forumet
Har dere/skal dere fortelle nyheten på en artig måte, lr?
Tenker selv å gå til innkjøp av "jeg skal bli storebror body" og sende bilde av M i den (familien bor ikke så nærme så derfor kan det ta noe tid om vi skal reise rundt å si det til de "live" :)

Har nettop bestillt tshirt til lillemann som skal bli storebror ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Vedlegg

• 1409261418990.jpg
    1409261418990.jpg
    44,2 KB · Visninger: 61
Tenkte å kle ungene i storebror og storesøster t-shirt eller noe å legge ut på face. Kanskje bilde av 1 bolle i ovnen...Hahahaha.....må gruble litt mer tror jeg ! Har sagt det til så mange allerede at nå er det stopp frem til uke 12 tror jeg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bestilt genser fra lillemille.dk :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Litt usikker enda, men skal på tidlig ultralyd så hvis alt er greit så tar jeg kanskje et bilde av bilde og sender det til familien. Ellers har jeg tenkt på om jeg skal vente til jul, er lenge så tror ikke jeg orker det, men hadde vært gøy.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker at vi kjøper en genser fra lillemille.dk og går på besøk til besteforeldrene uten å si noe før dem merker genseren;p grubler veldig på hvordan vi vi si det, og når!

Telefontasting
Gutt12, håper på en spire i løpet av 2015

Hvis formen tilsier at vi kan vente til uke 12, så skal vi sende tidlig ul-bilde til mamma som bursdagsgave. Ellers skal jeg mekke et kult bilde og sende til de nærmeste. Det samme bildet skal jeg ha som profilbilde på face når det blir offisielt for resten av verden. Skal legge det ut, tagge samboeren og så logger vi begge ut et par dager ;)

Skrevet i avslappet stilling

Familien min bor veldig langt unna, så vi skal reise opp til dem og fortelle det når det er gått 12 uker :)

Min mor har lenge ønsket å bli bestemor, og legger heller ikke skjul på det :p Rett etter vi bestemte oss for å prøve sendte hun meg en melding med et bilde av en babybilstol som en tante av meg skal selge, med teksten "Hadde vært lurt om ho "bestemor" hadde en slik stående"... Hun viste ikke at vi hadde bestemt oss for å prøve å få barn :)
Så vi skal kjøpe den bilstolen hos tanten min, knyte ei sløyfe på den og bære den sammen inn :)

Gleder meg til å se reaksjonen hennes :)

Jeg hadde romantisert det hele, og hadde tenkt ut alle disse scenariene på hvordan vi skal fortelle det. Men så lenge klarte jeg ikke å holde kjeften gitt :P

Jeg hadde romantisert det hele, og hadde tenkt ut alle disse scenariene på hvordan vi skal fortelle det. Men så lenge klarte jeg ikke å holde kjeften gitt :P
Hehehe :) sånn hadde jeg det med bwgge de 2 andre, men denne gangen har jeg klart å holde meg :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Vel, i helga skal vi ha middag med mamma og pappa, søster med familie. Min bursdag ;-) vurderer å fortelle det da. Kanskje skrive storebror mai 2015 på en av genserene til mini :-)

Kanskje vi kjøper hvite t-skjorter og skriver på de.. Men ellers så var der mer stas med å fortelle det med nr 1 enn nå :)

denne skal bli en del av det, men da må jeg vente helt til bonus ungene kan få vite.denne kjøpte jeg da jeg var på mars forumet.

Vedlegg

• 1410195878796.jpg
    1410195878796.jpg
    52,6 KB · Visninger: 46
Har funnet ut st til familien bestiller eg ein body som det står at Jr skal bli storebror. Til venninnene mine blir det å invitere på kake, og på kaka skal terminen stå :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Body-ideen virker jo genialt! Kanskje prøve det. Ellers tenkte jeg egentlig at det blir koselig med et brev skrevet av barna mine og legge det i posten til onkel, tante og bestemor:)

Til besteforeldrene skal det bakes kake med blå og rosa marsipan, og med "Mai 2015" på hver sin halvdel... Det blir når det måtte bli nødvendig en gang etter uke 6.. De andre får vite det sånn litt etterhvert lenge etter det håper jeg (Regner med jeg blir dugelig kvalm, og trenger mamma til hjelp og aliert da...)

Tenkte å få tak i tidlig ul bilde, legge det i en liten gaveboks med sløyfe på og gi det til besteforeldrene mine :-) Foreldrene mine vet det, ringte mamma rett etter jeg tok testen, var så sjokket :p hehe
Hvordan jeg skal fortelle det til andre vet jeg ikke helt enda.. Kanskje ta bilde av skoene til meg, samboer, bonusjenta også kjøpe babysko og skrive fødselsdatoen til alle på også evt poste det :-)

Fortalte det ganske direkte over telefon. :p Til resten av verden deler jeg det kun med mine nærmeste venninner. Er ikke så glad i å publisere slikt på face eller lignende..

Har fortalt det til foreldrene mine. Venter et par uker med resten av den nærmeste familie og venner. Så resten etterhvert:)

Mai 2015 på en kake var ganske kult. Har selv bursdag om noen uker, så det passer egentlig veldig bra!

Jeg har ingen barn fra før, så jeg tenkte å reise meg opp under familieselskapet mitt og gi min mamma en forsinket bursdagsgave: en kopp med verdens beste mormor og en blomsterbukett det det står det samme:) mens resten av familien ser på at hun åpner!:)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp