Hvordan ser testene deres ut nå?

Jeg og fikk 1-2 ukesoppdrag fredag! Jeg er egentlig 5+6 så jeg vet ikke om jeg er heeeelt på bærtur eller om jeg bare produserer litt mindre HCG :)

Produksjonen av hormonet er veldig individuelt etter hva jeg har forstått, så det trenger ikke være noe farlig om man ikke produserer like mye hcg som andre :happy:
 
Jeg prøvde å få 3+ på fredag, da var jeg 5+4, men fikk fortsatt bare 2-3 uker og jeg fikk positiv 1-2 uker 3+2 :rolleyes: Lurer på om jeg skal prøve igjen i dag eller morgen :) Ser en del her har fått tidlig 3+, så går vel an å prøve, men er jo litt dyre de testene, så irriterende å bruke penger på også!

Jeg fikk 2-3 på fredag, da jeg var 5+1. Tok blodprøve samme dagen, og hadde HCG-nivå på 4166, dvs testen burde ha vist 3+. Så det er ganske unøyaktig og litt tilfeldig. Jeg kommer ikke til å prøve igjen. :p
 
Jeg fikk 2-3 på fredag, da jeg var 5+1. Tok blodprøve samme dagen, og hadde HCG-nivå på 4166, dvs testen burde ha vist 3+. Så det er ganske unøyaktig og litt tilfeldig. Jeg kommer ikke til å prøve igjen. :p

Ja da gidder jeg ikke bruke mer penger på de testene[emoji23] selvom det hadde vært gøy å se 3+!
 
2 dager etter forventet mens. Veldig svak strek. Trodde nesten den var negativ. Men dobbelsjekken hos legen levnet ingen tvil.
 

Vedlegg

  • 20180902_063917.jpg
    20180902_063917.jpg
    567,2 KB · Visninger: 76
5+5 og endelig :woot: nå er det slutt på testing her i hus! 20180903_173543.jpg
 
CBD er helt ekstremt unøyaktige på å måle hcg. De kan slå ut både under og LANGT over referanseområdet. Bare så det er sagt en gang til. Noen har over 10 000 og får 2-3... :rolleyes:

Det er vel en grunn til at CBD ikke oppgir at de fastslår hcg-nivå (det står jo ikke det på pakka). Det er to strimler inni og datamaskinen inni vurderer hvor sterke strekene er. Det sier seg jo egentlig selv at det kan bli unøyaktig. :)

Jeg bruker dem selv likevel da. Fikk fortatt 2-3 i dag, 5+0, men strekene på strimlene inni er så sterke at det like gjerne kunne kommet 3+.
 
CBD er helt ekstremt unøyaktige på å måle hcg. De kan slå ut både under og LANGT over referanseområdet. Bare så det er sagt en gang til. Noen har over 10 000 og får 2-3... :rolleyes:

Det er vel en grunn til at CBD ikke oppgir at de fastslår hcg-nivå (det står jo ikke det på pakka). Det er to strimler inni og datamaskinen inni vurderer hvor sterke strekene er. Det sier seg jo egentlig selv at det kan bli unøyaktig. :)

Jeg bruker dem selv likevel da. Fikk fortatt 2-3 i dag, 5+0, men strekene på strimlene inni er så sterke at det like gjerne kunne kommet 3+.

Og her er bilde av testen min fra i går (5+0):
IMG_4816.JPG

Og blodprøvesvaret fra i går fikk jeg nå, hcg var 4200.
 
Strekene så akkurat ut som mine og jeg fikk 3+ hehe. Vet de er unøyaktige, men det er liksom noe eget med å få den 3+. Men nå er jeg ferdig testet!

Ja, både strekene og hcg-nivå tilsier 3+, så her har bare "datamaskinen" tolket strimlene feil. :p Nå som jeg har målt hcg gidder jeg ikke flere digitale. :)
 
Fortsatt tidlig og nytt hos meg, siden jeg fikk positiv test i går! Tok en til idag, 10 dpo [emoji4]

IMG_6062.JPG
 
Her er mine to siste. Strimmelen er fra i dag, den andre fra i går. 6+0 i dag.
photocollage_20189594553885.jpg
 
Har noen få strimler liggende, så kommer nok til å bruke opp de. En liten uke siden jeg testet sist og klarte ikke å dy meg i dag. Fikk en mørk strek innen få sekunder [emoji7] To strimler igjen nå [emoji12] 5+1 i dag.
 
Da ser jeg meg ferdig testet :) denne er tatt nå i ettermiddag, kun 1 time siden sist jeg tømte blæra. Så må vel si meg fornøyd nå :)photocollage_201895163618354.jpg
 
Tok min siste i dag tidlig, og den var positiv før kontrollstreken ble våt [emoji38]
Har en «liten» test (billigstrimmel inni plast?) til som jeg tenker jeg tar etter TUL, men det er fordi jeg har lyst til å spare på en positiv test til album el noe, kanskje litt rar der[emoji28]
 
Testegalskapen min er over, forhåpentligvis ferdig for alltid. :D

IMG_4823.JPG


IMG_4826.JPG

IMG_4825.JPG


IMG_4824.JPG
 
Back
Topp