Hvordan ser testene deres ut nå?

Har2vilha3

Flørter med forumet
Jeg pleier ikke å teste mange ganger etter positiv test i uke 4, men tok en igår likevel. Morsomt å se så sterk strek! Har dere testet etter en stund? Her er min, tatt 5+2.IMG_20180830_221308.jpg
 
Mine tester i dag. 4+4 :)

Ble 3 tester siden det var offisiell testdag og jeg skulle melde graviditeten til Porsgrunn (IVF-spire).

IMG_4808.JPG

IMG_4810.JPG
 
Jeg pleier ikke å teste mange ganger etter positiv test i uke 4, men tok en igår likevel. Morsomt å se så sterk strek! Har dere testet etter en stund? Her er min, tatt 5+2.Vis vedlegget 273010

Oi den var sterk :eek: , jeg tok samme merket 4+4.(den i midten) Og en før det på dagen for ikm.(toppen)
Og a1 i dag 4+5. (Nederst) bildet er tatt i dag men ikke stor forskjell fra når testene var våte.
20180831_113642.jpg
 
Oi, de var jo sterke alle sammen da! Syns det er så gøy fordi forrige gang testa jeg bare to ganger på ikm og testen var jo ganske svak.

Veldig gøy med sterke streker!
 
Oi, de var jo sterke alle sammen da! Syns det er så gøy fordi forrige gang testa jeg bare to ganger på ikm og testen var jo ganske svak.

Veldig gøy med sterke streker!

Synes de var svake jeg haha. Men sist fikk jeg positiv en uke før ikm og da var den allerede kjempe tydelig, så litt rart når det ikke kom noe før 12 dpo denne gangen og da var de svake (to tester før disse)
Har igjen en a1 og en digital, men de får vente noen dager til og blir bare tatt for morroskyld.

Gravide er vi, ikke noe tvil der :D
 
IMG_0410.JPG
Fikk denne i går, 4+6 [emoji173]️ er tom for strimmeltester[emoji12]
Flotte og sterke streker på dere andre [emoji7]
 
Blomst_95: Jo de to øverste var kanskje svake. Og den var jo ikke veldig sterk den nederste heller.. men stigning er det jo, og gravide er vi alle sammen ja! (Prøver å sette inn smiley her, aner ikke hvorfor det ikke går)
 
20180901_121933.jpg Fikk denne i dag. Veldig betryggende at disse blir så sterke som ikke hadde utslag annet enn skygge lenge etter ikm. 5+3 i dag.
 
Fra første test forrige lørdag og fra den i går. Må vel være positivt tenker jeg!IMG_0988.JPG
 
4+2 -måtte dobbeltsjekke i dag (fikk pluss på fredag (ikm-dagen) ettermiddag, etter jobb )
 

Vedlegg

  • 20180902_103106.jpg
    20180902_103106.jpg
    502,9 KB · Visninger: 81
Så mange fine tester!:love017
Jeg har en cb digital som jeg sparer til jeg får 3+. Når sånn ca kan man forvente det? :angelic: Er 4+4 i dag
 
Samme tenker jeg! Vil vente litt til med den siste i esken, slik at jeg får se 3+ jeg også :rolleyes:
Så mange fine tester!:love017
Jeg har en cb digital som jeg sparer til jeg får 3+. Når sånn ca kan man forvente det? :angelic: Er 4+4 i dag


Jeg prøvde å få 3+ på fredag, da var jeg 5+4, men fikk fortsatt bare 2-3 uker og jeg fikk positiv 1-2 uker 3+2 :rolleyes: Lurer på om jeg skal prøve igjen i dag eller morgen :) Ser en del her har fått tidlig 3+, så går vel an å prøve, men er jo litt dyre de testene, så irriterende å bruke penger på også!
 
Jeg prøvde å få 3+ på fredag, da var jeg 5+4, men fikk fortsatt bare 2-3 uker og jeg fikk positiv 1-2 uker 3+2 :rolleyes: Lurer på om jeg skal prøve igjen i dag eller morgen :) Ser en del her har fått tidlig 3+, så går vel an å prøve, men er jo litt dyre de testene, så irriterende å bruke penger på også!

Ok, det virker som om det er veldig individuelt hvor mye hcg man produserer. Burde kanskje vente til ut i neste uke (hvis jeg klarer) siden jeg fikk 1-2 uker på fredag :D
 
Ok, det virker som om det er veldig individuelt hvor mye hcg man produserer. Burde kanskje vente til ut i neste uke (hvis jeg klarer) siden jeg fikk 1-2 uker på fredag :D

Jeg fikk 2-3 på fredag! Jeg er egentlig 5+6 så jeg vet ikke om jeg er heeeelt på bærtur eller om jeg bare produserer litt mindre HCG :) skulle tro jeg hadde 3+
 
Last edited:
Back
Topp