Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Testen helt til høyre ble tatt idag, de andre i forrige uke, ingen tvil om at hcg stiger. Har tatt digital - postitiv den også, men synker lissom ikke helt inn enda
Her er mine
Den digitale tok jeg i dag. Noen som vet hva hvor høy hcg man får svaret 2-3? Mandag hadde jeg 26 i hcgnivå, skal vel være ca 50 på onsdag og 100 i dag da? Føler jeg har lest det er 200 som er grensa på 2-3
Må bare se det svart på hvitt! Så deilig når det står 3+ Er etter mine beregninger 5+2 i dag. Vurderer sterkt å bestille tidlig ul på mandag.. Vært så betryggende å sett et hjerte som banker <3
Jeg var dum igår og tok en digital så fort jeg hadde den, selv om det var kort tid siden siste toalettbesøk. Skuffelsen og tankene tok meg når jeg fikk 1-2.
Tok en til på morgenurin idag, sammen med en strimmel nå kan jeg slappe litt av kommer nok til å ta en til neste uke i håp om å få 3+