Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jammen nok å lure på! Her er all avføring bare gult vann... Så... Jeg vet ihvertfall ikke hva som er normalt
Her har han og fått veldig vannete avføring med en del slim i.. nei det er jaggu ikke greit å vite med den avføringen det som er noe herk med den avføringen han har fått de siste dagene er at den kommer opp ryggen selv om det ikke er store mengder som kommer så om jeg ikke vasket nok pga gulp vasker jeg nå og ekstra pga avføring på alt mulig Haha trur han liker at jeg vasker klær altså
Haha, ja vaskemaskinen får kjørt seg nå
Nei, det er jaggu ikke lett! Har aldri hatt så mye fokus på bæsj før...
Signerer denneJa, det er jammen nok å lure på! Her er all avføring bare gult vann... Så... Jeg vet ihvertfall ikke hva som er normalt
Den er av og til slimete her óg tror det kan være noe jeg spiser/drikker.Ja alt man skal lure på, men lillebror har fått så slimete avføring og så lurer jeg da på om det er normalt.
Den er av og til slimete her óg tror det kan være noe jeg spiser/drikker.
Signerer denne
Haha nei ikke sant, han her er jo helt annerledes enn søstra var så hjelper ikke å huske hvordan det var med henne
Nei, det var det da er han helt annerledes på alt?
De er så ulike at skulle nesten ikke tru de var søsken de har noen likhetstrekk på utseende men det er det Haha så blir spennende om det forandrer seg mye når han blir eldre
Uffda!! Masse lykke tilVel jeg har funnet ut at lillebror sin avføring ikke er helt som den skal. For etter at han fikk blodig slim i bleiene sine i går/natt og tidligere i dag tok jeg kontakt med legen. Så nå er vi innlagt med mistanke om kumelksproteinallergi
Uffda!! Masse lykke til