Hvordan ser avføringen til deres små ut?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja alt man skal lure på, men lillebror har fått så slimete avføring og så lurer jeg da på om det er normalt.

Ja, det er jammen nok å lure på! :p Her er all avføring bare gult vann... Så... Jeg vet ihvertfall ikke hva som er normalt :p

Ja, det er jammen nok å lure på! :p Her er all avføring bare gult vann... Så... Jeg vet ihvertfall ikke hva som er normalt :p

Her har han og fått veldig vannete avføring med en del slim i.. nei det er jaggu ikke greit å vite med den avføringen :P det som er noe herk med den avføringen han har fått de siste dagene er at den kommer opp ryggen selv om det ikke er store mengder som kommer så om jeg ikke vasket nok pga gulp vasker jeg nå og ekstra pga avføring på alt mulig Haha :P trur han liker at jeg vasker klær altså :P

Her har han og fått veldig vannete avføring med en del slim i.. nei det er jaggu ikke greit å vite med den avføringen :P det som er noe herk med den avføringen han har fått de siste dagene er at den kommer opp ryggen selv om det ikke er store mengder som kommer så om jeg ikke vasket nok pga gulp vasker jeg nå og ekstra pga avføring på alt mulig Haha :P trur han liker at jeg vasker klær altså :P

Haha, ja vaskemaskinen får kjørt seg nå :p
Nei, det er jaggu ikke lett! Har aldri hatt så mye fokus på bæsj før... :p

Haha, ja vaskemaskinen får kjørt seg nå :p
Nei, det er jaggu ikke lett! Har aldri hatt så mye fokus på bæsj før... :p

Haha nei ikke sant, han her er jo helt annerledes enn søstra var så hjelper ikke å huske hvordan det var med henne :P

Her er den gulgrønn :p blir mye bæsjesnakk i huset her og :p

Gult, kornete og vannete pleier det å være her :) nå får han jo mest mme så vet ikke om det er en forskjell. Derimot sliter han med å få det ut så "hjelper" til med tuppen på tempen i blant og da spruter det ut både bæsj og luft!

Nei, det var det da :p er han helt annerledes på alt? :)

De er så ulike at skulle nesten ikke tru de var søsken :P de har noen likhetstrekk på utseende men det er det Haha så blir spennende om det forandrer seg mye når han blir eldre :)

Gul og flytende.

Vel jeg har funnet ut at lillebror sin avføring ikke er helt som den skal. For etter at han fikk blodig slim i bleiene sine i går/natt og tidligere i dag tok jeg kontakt med legen. Så nå er vi innlagt med mistanke om kumelksproteinallergi :P

Vel jeg har funnet ut at lillebror sin avføring ikke er helt som den skal. For etter at han fikk blodig slim i bleiene sine i går/natt og tidligere i dag tok jeg kontakt med legen. Så nå er vi innlagt med mistanke om kumelksproteinallergi :P
Uffda!! Masse lykke til❤️

Back
Topp