Hvordan responderer de små på "nei" etc.

Haha hvem vil se voksen ut? :p det sies jo at man kler sin original farge best.. men jeg syns jeg selv kler mørkt godt :p

Tja, jeg vet ikke. :p Kan godt se ut som alderen min, men gammel vil jeg jo ikke:p Men det skjer ikke uansett. Ser ut som en drittunge;) haha
 
Tja, jeg vet ikke. :p Kan godt se ut som alderen min, men gammel vil jeg jo ikke:p Men det skjer ikke uansett. Ser ut som en drittunge;) haha

Haha ja samme her :p mange blir overrasket når jeg sier jeg er 27 :p de sier det ikke ser sånn ut :D men sånn er mamma å.. hun er jo 51, men syns ikke på verken utseende eller det fysiske :)
 
Haha ja samme her :p mange blir overrasket når jeg sier jeg er 27 :p de sier det ikke ser sånn ut :D men sånn er mamma å.. hun er jo 51, men syns ikke på verken utseende eller det fysiske :)

Hehe,ok;) Så bra, da har du noen å slektes på:D
 
Ja:D men har nok noe med stil å gjøre å da.. farge bort grått hår, ha moderne stil osv :)

Selvfølgelig. Min mor har grått hår, og hadde hun farget det hadde hun sett yngre ut;) Men for all del hun er nå søt med det grå håret sitt:D
 
Selvfølgelig. Min mor har grått hår, og hadde hun farget det hadde hun sett yngre ut;) Men for all del hun er nå søt med det grå håret sitt:D

Ja jeg syns de fleste kler det grå håret godt :D men jeg selv kommer nok til å farge det de første åra :p
 
Akkurat som her... men hunden syns det er helt greit at hun ikke hører :p Blir mye snadder mat på han :p
Hehe, tro meg, vi har diskutert hund her i huset. Det må jo være kjempe greit i disse tider :) En levende støvsuger, i tillegg slipper dere å kaste så mye mat :)
 
Back
Topp