Hvordan responderer de små på "nei" etc.

Haha kjekt med en leilighet iblandt å :p må lissom innom gangen uansett hvor man skal enn her..haha

Ja det er som timeout vi har gjort det;) og det funker bra! Det eneste vi må bli flinkere på er å gi kun én advarsel før dem blir satt der.. haha blir som regel fler advarsler enn det nå, og det merkes! For dem hører ikke like godt lenger :p

Flott det funker:) Hehe,får gå tilbake til en advarsel da;) Må vel kanskje ta i bruk noe lignende på sikt her også. Litt tidlig enda syns jeg.
 
Flott det funker:) Hehe,får gå tilbake til en advarsel da;) Må vel kanskje ta i bruk noe lignende på sikt her også. Litt tidlig enda syns jeg.

Hehe ja må egentlig det..men er så slitsomt :p haha
 
Skjønner det kan være det ja. Må jo være bestemt og stå på sitt. Konsekvent:)

Ja prøver å holde på mitt istedenfor å si hundre ganger "ikke gjør det der" eller "slutt nå".. hehe.. så er ikke ungene her veldig rampete da, men dem girer hverandre opp..og det største problemet er løping inne! Ender alltid med kræsj eller fall :p
 
Ja prøver å holde på mitt istedenfor å si hundre ganger "ikke gjør det der" eller "slutt nå".. hehe.. så er ikke ungene her veldig rampete da, men dem girer hverandre opp..og det største problemet er løping inne! Ender alltid med kræsj eller fall :p

Ja, lett å gire hverandre opp. Ser jeg bare på når storebror er her også selvom han er mye eldre.
Har et arr i øyenbrynet selv etter jeg og min søster løp etter hverandre som små:p
 
Ja, lett å gire hverandre opp. Ser jeg bare på når storebror er her også selvom han er mye eldre.
Har et arr i øyenbrynet selv etter jeg og min søster løp etter hverandre som små:p

Haha ja her har Leoh å begynt å bli gira opp eller også gire opp spesielt Liana!

Hihi Liana har også et arr i øyenbrynet etter i sommer.. men det var hopping i senga :p Emira klarte å slå en leke i øye sitt tidligere i uka ved å løpe ;) sprakk et blodkar! Men er bra nå :)
 
Haha ja her har Leoh å begynt å bli gira opp eller også gire opp spesielt Liana!

Hihi Liana har også et arr i øyenbrynet etter i sommer.. men det var hopping i senga :p Emira klarte å slå en leke i øye sitt tidligere i uka ved å løpe ;) sprakk et blodkar! Men er bra nå :)

Huff da. Ja, det går unna:O Er litt kult med det arret også da:D
 
Huff da. Ja, det går unna:O Er litt kult med det arret også da:D

Haha ja håper hun kommer til å syns det samme :D ikke så stort da, og det vil nok miste en god del farge med årene :) så tror ikke arret hennes kommer til å syns så veldig;)
 
Haha ja håper hun kommer til å syns det samme :D ikke så stort da, og det vil nok miste en god del farge med årene :) så tror ikke arret hennes kommer til å syns så veldig;)

Mitt synes ikke så veldig nå heller, men det var ganske synlig som barn..så ble det jo lysere ...Har også tatoering på bryn som skjuler det en del;)
 
Mitt synes ikke så veldig nå heller, men det var ganske synlig som barn..så ble det jo lysere ...Har også tatoering på bryn som skjuler det en del;)

Ja det er akkurat det, huden et jo så ung :) og alle arr blir lysere med tiden :) heldigvis tok det ikke noen hårsekker heller, så bryna går omtrent over arret ;)

Stemmer, du tatoverer du :D kjekt det å! Jeg farger hårene siden dem er så lyse :p
 
Ja det er akkurat det, huden et jo så ung :) og alle arr blir lysere med tiden :) heldigvis tok det ikke noen hårsekker heller, så bryna går omtrent over arret ;)

Stemmer, du tatoverer du :D kjekt det å! Jeg farger hårene siden dem er så lyse :p
Aha, skjønner.Bra:)
Ok, er du egentlig ganske lys? Hva hårfarge er du naturlig?
Satt å så på bilder i går, og fikk litt sjokk over hvor lys jeg egentlig var. Var jo nesten hvit:p
 
Aha, skjønner.Bra:)
Ok, er du egentlig ganske lys? Hva hårfarge er du naturlig?
Satt å så på bilder i går, og fikk litt sjokk over hvor lys jeg egentlig var. Var jo nesten hvit:p

Jeg har vel en farge som er enten mørk blond eller lys brun :p hehe.. og syns øyenbryna blir så fryktelig lyse!..
Haha ja for nå har du vel blitt vandt med mørkt nå?:D
 
Madelen blir sint hvis vi sier nei. Men hun gir seg fort. Noen ganger gjør hun det bare allikevel når vi sier nei. Og da gjør hun det med et stort smil. Som fks kaste brødskivene i gulvet. Hun ser på oss med et lurt smil og holder skiven over gulvet, når vi sier 'nei, ikke kast maten på gulvet' så slipper hun. Hehe.
Akkurat som her... men hunden syns det er helt greit at hun ikke hører :p Blir mye snadder mat på han :p
 
Jeg har vel en farge som er enten mørk blond eller lys brun :p hehe.. og syns øyenbryna blir så fryktelig lyse!..
Haha ja for nå har du vel blitt vandt med mørkt nå?:D
Ok:) Ja, er jo veldig mørk nå i grunn....så enorm forskjell:p
 
Takk for det:) Alle mener jeg kler å være mørk best, men selv syns jeg lyst:p Alle sier jeg ser mer naturlig og voksen ut.:p
Haha hvem vil se voksen ut? :p det sies jo at man kler sin original farge best.. men jeg syns jeg selv kler mørkt godt :p
 
Back
Topp