Hvordan reagerte dine foreldre/svigerforeldre?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan reagerte dine foreldre/svigerforeldre på nyheten om det kommende barnet ?

Ble kjempe glade alle sammen :) første barnebarn til mamma og svigers, nr 2 til pappa.

Alle viste ekte glede! :)

De visste at vi prøvde, så de ble glade når vi kunne si at den endelig satt! :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Svigermor ble ganske sjokka, svigerfar ble bare glad, mamma ble i ekstase, og pappa såg ut som om han hadde sett et spøkelse :D Heldigvis gleder alle seg kjempemye, tror det bare kom litt brått på siden storebror ikke er fyllt 2 år engang og jeg er bare 21.

Foreldrene mine ble kjempe glade. Foreldrene hans ble gladere enn med nr 1, men ikke sånn JUHU :p Kan være fordi dem har 5 barnebarn fra før av :)

Svigermor begynte å le :D og mamma begynte å grine... av glede :) samme reaksjon når de vite kjønn. De har venta så lenge nå at de nok trodde det ikke skulle bli noe av

Pappa og svigerfar bare smilte, men de er ikke de som akkurat tar av haha

Her er det første på begge sin side, så her ble alle veldig glad :D jeg å samboer har vert ilag siden 2008, så de har vell på en måte bare venta på det ;) ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Her ble alle helt sjokkert egentlig over at vi skulle ha enda en siden dette blir vårt 6 barn :-) Og pappan til mannen mente at det var på tide at mannen fikk snitta litt ;-) :-)

De ble veldig glade alle sammen :) Husker spesielt kommentaren til pappa: Ja, det forundra meg ikke...
Haha :P

Både svigers og x-svigers ble kjempeglade, kanskje mest svigers siden de nok trodde at lillegutten deres aldri skulle få egne barn :-)

Familien min ble kjempe glad! Mamma begynte å grine og gleder seg vel mer enn meg, hehe :P

Familien til sambo tok det ikke så bra..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Svigermor ble glad. Mine foreldre derimot har ikke sagt noe enda. Spørs om de har mistanker men jeg er bekymra pga at de var redde etter den traumatiske opplevelsen jeg hadde med min eldste datter. De ville ikke at jeg skulle få flere barn så jeg gruer meg en god del merker jeg nå. Selv om jeg vet at det samme ikke skjer ingen så tror de altså det. Noen tips?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Back
Topp