Nei, hun kollegaen som sendte meldingerÅnei, er det deg? :O haha, da trenger du ikke gå så langt for å finne henne iallefall.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hun kollegaen som sendte meldingerÅnei, er det deg? :O haha, da trenger du ikke gå så langt for å finne henne iallefall.![]()
Bah. Da hjelper det jo ingenting.Nei, hun kollegaen som sendte meldinger![]()
Ekstra kjedelig da... Hvis du egentlig er fornøyd med jobben. Slike sjefer og ansatte ødelegger jo litt for det... Føler iallfall jeg. Et godt arbeidsmiljø er liksom er forutsetning for å være motivert for å jobbe.Det er utrolig kjipt at sjefen og en kollega er slik, men samtidig så elsker jeg selve jobben
I alle daaaaaaager?! Wtf? Sånt gjør man ikke!Syk og hjemme fra jobb i dag. Svaret fra sjefen var et rimelig surt "Javel... Får vel bare ligge hjemme å kose deg du da!" Og ene kollegaen (sjefens wannabe "høyre hånd") sendte meg melding både klokken 10.30 og 13.30 med "Du er vel bra igjen nå tenker jeg? Tar vel ikke så lang tid å bli frisk? Du kommer i morga håper jeg?!" Ærlig talt altså, det er da vel menneskelig å bli syk!
Men kan du ikke ta opp oppførselen hennes med henne da? Det er jo ikke hun som skal hi deg ny arbeidskontrakt. Hun bør tåle å få tilbakemelding, og ihvertfall på sånn type oppførsel.Nei, hun kollegaen som sendte meldinger![]()
Nei, hun kollegaen som sendte meldinger![]()
Signerer denneDu bør si fra at det der er helt uakseptabelt!
Min sier bare god bedring
Useriøst sv dem!! Selv om de føler det sånn er det ikke slik man sier!Syk og hjemme fra jobb i dag. Svaret fra sjefen var et rimelig surt "Javel... Får vel bare ligge hjemme å kose deg du da!" Og ene kollegaen (sjefens wannabe "høyre hånd") sendte meg melding både klokken 10.30 og 13.30 med "Du er vel bra igjen nå tenker jeg? Tar vel ikke så lang tid å bli frisk? Du kommer i morga håper jeg?!" Ærlig talt altså, det er da vel menneskelig å bli syk!