Hvordan ligger vi an?

Ja, ikke sant?;-) Tror vi har greie muligheter jeg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det hadde vært moro å vinne denne ganga. Vi klarte kø fint å gruse de på forrige snitt-døgn, så.:D
 
Det hadde vært moro å vinne denne ganga. Vi klarte kø fint å gruse de på forrige snitt-døgn, så.:D
Ja.. Vi er ganske rå til å være så små;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Dere er flinke!! Har ikke fått bidratt så mye denne gangen heller jeg:-/ Får heller være flink å holde aktiviteten oppe etter at konkurransen er over. Har fullt opp i morra formiddag med ungene.. Skal prøve å bidra litt allikevel da:)
 
Dere er flinke!! Har ikke fått bidratt så mye denne gangen heller jeg:-/ Får heller være flink å holde aktiviteten oppe etter at konkurransen er over. Har fullt opp i morra formiddag med ungene.. Skal prøve å bidra litt allikevel da:)
Alle monner drar;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Dere er flinke!! Har ikke fått bidratt så mye denne gangen heller jeg:-/ Får heller være flink å holde aktiviteten oppe etter at konkurransen er over. Har fullt opp i morra formiddag med ungene.. Skal prøve å bidra litt allikevel da:)
Mange bekker små blir en stor den å, eller noe sånt! :)
 
Åh, det er sånn krig igjen :) derfor det plutselig var så veldig mye da... Jeg hjelper dere med ett innlegg jeg da...
 
Åh, det er sånn krig igjen :) derfor det plutselig var så veldig mye da... Jeg hjelper dere med ett innlegg jeg da...

Ja,nå er det krig igjen :) så bra! Bare å hive seg på og skrive noen innlegg :) koselig med flere å skravle med ;)
 
Jeg slokna totalt i går jeg! Til gjengjeld har lillegull sovet hele natten!! Jippi!!!
 
Åh, det er sånn krig igjen :) derfor det plutselig var så veldig mye da... Jeg hjelper dere med ett innlegg jeg da...
Bli med, bli med!:) Skravling er gøy:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen. Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir! :D
 
Bli med, bli med!:) Skravling er gøy:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er alene med mine tre små denne helgen, så blir ikke voldsomt mange innlegg jeg kan hjelpe dere med.. har knapt tid til å gå på do, langt mindre sjekke mobilen i løpet av en dag. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan man lager ny tråd på appen? Kan jo presentere meg :)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Trykk på valgknappen og velg "new topic"
:)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan man lager ny tråd på appen? Kan jo presentere meg :)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Hold nede den knappen med to firkanter på, da dukker det opp :)
(ser du også har htc, så regner med den er nokså lik min.:p)
 
Er alene med mine tre små denne helgen, så blir ikke voldsomt mange innlegg jeg kan hjelpe dere med.. har knapt tid til å gå på do, langt mindre sjekke mobilen i løpet av en dag. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Ser den;-) Hyggelig om du vil prate litt når du har anledning da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp