Hvordan ligger vi an?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som vet hvor mange innlegg vi har skrevet i dag? Vet jeg ikke har fått bidratt så mye, men dere har vært flinke!!
 
Vi fikk aldri kontroll på antall innlegg klokka 12 i dag, men msn skulle tro at vi har en del i hvert fall. :)
 
Skjønner :) tenkte jeg skulle følge med, siden jeg husket på det i går, men så datt jo internett ut!
 
Hvis det tallet jeg fant stemmer så har vi bare ca 450 siden i går kveld. Kom noen innlegg før 12 i dag også, så si rundt 420 til nå i dag. Syns det vsr lite, jeg:p vi må skravle mer!
 
Hvis det tallet jeg fant stemmer så har vi bare ca 450 siden i går kveld. Kom noen innlegg før 12 i dag også, så si rundt 420 til nå i dag. Syns det vsr lite, jeg:p vi må skravle mer!
Kan det stemme ? Har da skravlet mye mer enn i går...!
 
Det var rart.. Det må jo være mye mer.. Uansett bare å henge i.. Frem til tolv i morgen skal jeg sende mannen ut med ungene så jeg kan skravle;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hm, det har da vært så masse aktivitet her i dag...
 
Er det ikke noen som er på pc og kan dobbeltsjekke? Har en følelse av at sida tuller litt på mobil.
 
Er det ikke noen som er på pc og kan dobbeltsjekke? Har en følelse av at sida tuller litt på mobil.
Gidder ikke;-) Vi får bare gjøre vårt beste.. Er jo umulig å si hvor mange vi trenger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mhm, gidder ikke begynne å regne på alle de andre i hvert fsll :p
Neh.. Tror ikke vi skriver noe fortere av å vite hvordan vi ligger ann..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Heller motsatt, tror jeg.:b
Exactly.. Og det kan jo ført gjort være at det dabber av hos de andre etterhvert og da er det synd om vi har satt ned farten så vi ikke tar dem igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi får bare skravle i vei!!! Huff, er snart tom for batteri på telefonen! Men har heldigvis ipad i tillegg da!
 
Vi får bare skravle i vei!!! Huff, er snart tom for batteri på telefonen! Men har heldigvis ipad i tillegg da!
Liker! Tror jeg legger meg snart, jeg.. Helt utslitt i dag..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kanke gi oss, nei! Hadde vært kjedelig om vi egentlig lå godt an og så ødelegger.
 
Er med enda jeg ja! Må ta igjen for at jeg ikke fikk skravla noe tidligere i dag...
 
Kanke gi oss, nei! Hadde vært kjedelig om vi egentlig lå godt an og så ødelegger.
Ja, ikke sant?;-) Tror vi har greie muligheter jeg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp