Hvordan ligger deres babyer?

Her ligger han med hodet på morkaken og rompa godt nede i bekkenet mitt. På høyre siden av magen.

Ikke vært på flere ul etter oul, men ofte ligger han på tverke litt skrått oppover. I det siste han har begynt å legge seg med ryggen /rumpa ut mot magen, kjenner det godt da jeg kjenner det romsterer masse før jeg kjenner en stor hard klump på ene siden av magen, men mykt på andre [emoji14]

Men begynt å kjenne mye mer kveiling der inne også, så spørs om det ikke merkes at plassen bli mindre :)
Når du kjenner denne store harde klumpen, kan det være vondt å dytte på den? Får det samme selv men har tenkt at det er en halvvei kynner hehe

Når du kjenner denne store harde klumpen, kan det være vondt å dytte på den? Får det samme selv men har tenkt at det er en halvvei kynner hehe
Ikke vondt, mer ubehagelig. Men kjenner at det strekker en del på den siden, så han ligger nok å dytter på ligamentene.

Spurte jm om jeg kunne ha kynner på en side, og hun sa at man merket kynnere over hele magen og at hele magen ble hard :)

Synes det er vanskelig å si. Får i alle fall se hvilken vei h*n ligger på vekstkontroll på torsdag. Og på oul lå h*n med hodet opp og ansiktet opp og så på morkaken.

På oul så lå ho med hodet ned og med ryggen ut til høyre side mener jeg å huske. Jeg vet at ho snur og vender på seg mye, så akkurat hvordan ho ligger nå det aner jeg ikke :)

Back
Topp